Ok, pas geleden het fenomeen LOTR: BFME gekocht, en gelijk geinstalleerd op mn bakkie hier thuis
geweldig spel en mn pa zag het ook, en kreeg het idee om tegen elkaar te spelen, nou ik dat spel bij hem op de pc geinstalleerd, en hij start het spel op... dat eerste reclame logo krijg ik nog niet eens te zien, eerst een zwart scherm, dan zie ik de muis cursor even, dan weer zwart scherm en dan knapt ie terug naar de desktop, geen LOTR: BFME.... ik balen natuurlijk en hopen dat het de drivers vd videokaart was. geinstalleerd maar dat maakte geen verschil....
=============================
Mijn pc:
512 mb ram
GeForce 4 MX 64 mb
AMD Athlon 2600+
Windows XP Home
(Win98 dual boot)
Service Pack 1
Nieuwste drivers videokaart + audio
Pa's pc..
512 mb ram
Intel Celeron 2.66 ghz
Windows XP Home
Service Pack 1
vrijwel identiek dus, op mijn (betere) amd na dan
flink balen natuurlijk, aangezien mn pa zn pc meerdere gebruikers heeft, heb ik gekeken of ze allemaal afgemeld waren, op de gebruiker met de game alle overbodige applicaties afgesloten. het spel 3x opnieuw geinstalleerd. ik snap er niks van en ik hoop dat jullie met een oplossing komen
Mijn pc:
512 mb ram
GeForce 4 MX 64 mb
AMD Athlon 2600+
Windows XP Home
(Win98 dual boot)
Service Pack 1
Pa's pc..
512 mb ram
Intel Celeron 2.66 ghz
Windows XP Home
Service Pack 1
vrijwel identiek dus, op mijn (betere) amd na dan
flink balen natuurlijk, aangezien mn pa zn pc meerdere gebruikers heeft, heb ik gekeken of ze allemaal afgemeld waren, op de gebruiker met de game alle overbodige applicaties afgesloten. het spel 3x opnieuw geinstalleerd. ik snap er niks van en ik hoop dat jullie met een oplossing komen
[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 25-12-2004 11:39 ]