Toon posts:

[Case] 3R R700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik deze case ga bestellen en ik vroeg me af wat jullie ervan vinden, voordelen,nadelen en of jullie hem zelf hebben/gaan krijgen.

http://3rsystem.co.kr/eng....asp?navi=case&idx_num=35

Afbeeldingslocatie: http://3rsystem.co.kr/english/products/case/r700/r700_black_b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://3rsystem.co.kr/english/products/case/r700/r700_10.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 10:17 ]

• sw_reijnders
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-02 21:07
uuuhm ja niet onaardig
maar heb je al een of meerdere reviews gelezen?
staat echt veel meer in hoor.

http://www.google.nl/sear...00+review&btnG=Zoeken&lr=

Have fun with it!!!

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
denk dat het slotje snel valt op deze mooie kerstdag..

maar dan zeg ik alvast dit
kvind em erg cool, erg gaaf, maar misschien beetje klein (hou van hoge kasten)

naja, veel suc6 ermee en laat is wat real life pics zien! Mzlzzz :*) :*)

Fijne kerstdagen! :7

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-02 12:08
er zijn volgens mij idd genoeg reviews te vinden

ik heb hem zelf ook (zit er nu aan :7 ) goei kastje
alleen als je fans voluit zet maakt de voorst 120 mm beetje veel lawai maar er is mee te leven.
voorderest zijn mijn temps ook veel beter dan eerst :)

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Verwijderd

Topicstarter
wesleytjuh schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 12:22:
er zijn volgens mij idd genoeg reviews te vinden

ik heb hem zelf ook (zit er nu aan :7 ) goei kastje
alleen als je fans voluit zet maakt de voorst 120 mm beetje veel lawai maar er is mee te leven.
voorderest zijn mijn temps ook veel beter dan eerst :)
Ja, dat verwacht ik dus ook,120 mm fans zijn echt geweldig. Maar de kwaliteit is niet zo goed, misschien als de papst wat goedkoper worden dat ik ze daarvoor vervang maar dat zien we dan wel weer. Tot die tijd zal het de casetemp rpima coolen, Maar nog wat ik heb ook een thermaltake Aquarius II die ga ik dan denk ik op de window fan monteren en de ggpu fan zet ik ook een 80papst op want dan wel zokoeling.prettig als je waterkoelt en de rest is afhankelijk van luchtl

Hey man waar heb jij hem eigenl;ijk besteld want ik zag hem bij www.perfectsystems.nl voor 70 euro, kreeg jij er dan ook zo'n afstandsbediening bij waarmee je je computer aan en uit kan zetten?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 13:18 ]

• wesleytjuh
hoe wou je tt aquarius op je window fan monteren ? 8)7

ik heb hem bij www.freezinghardware.nl bestelt , daar leveren ze geen afstandbediening. ik zie dat ze die wel bij perfect systems leveren maar dat werd pas volgend jaar volgens mij

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Verwijderd

Topicstarter
wesleytjuh schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:47:
hoe wou je tt aquarius op je window fan monteren ? 8)7

ik heb hem bij www.freezinghardware.nl bestelt , daar leveren ze geen afstandbediening. ik zie dat ze die wel bij perfect systems leveren maar dat werd pas volgend jaar volgens mij
Je hebt in je zijpaneel als het goed is twee blowholes. Ik heb een radiator met lange schroeven. Je doet de schroeven door de buitenkant naar binnen toe, dan zet je er een papst fan op dan de radiator en kan je alles aan de buitenkant vastdraaien.
Verder nog een gpu blokje aansluiten, de gpu-fan op het zijpaneel monteren en klaar is kees. Ik heb het altijd al verstandig gevonden die kaarten beter te koelen.

• wesleytjuh
ik ben nou niet thuis anders zou ik fotos laten zien zo ziet het zijnpaneel er ongeveer uit
| |
| ____ |
| |___| | rooster
|________________|

maar als je je zeipaneel eraf haalt zit je toch met al die slangen of begrijp ik het verkeerd

Verwijderd

Topicstarter
wesleytjuh schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:14:
ik ben nou niet thuis anders zou ik fotos laten zien zo ziet het zijnpaneel er ongeveer uit
| |
| ____ |
| |___| | rooster
|________________|

maar als je je zeipaneel eraf haalt zit je toch met al die slangen of begrijp ik het verkeerd
Ja das wel een probleem maar de koeling is dan geweldig dus misschien een paar meter slang erbij! :9~ 8)7

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit subforum heet Casemodding & Elektronica. En je hebt het hier over een kant en klare kast. Wat klopt er niet? 8)7

Casemodding & Elektronica > Overige Hardware
Pagina: 1