Ik denk hmmm eerste kerst dag iedereen heeft vrij, ik ook laat ik me pc's maar weer is gaan updaten.
Ik langs windowsupdate krijg ik volgende fout... 80246008 kan niks updaten.
Ik zoeken, schijnt dat Intelligente achtergrondsoverdrachtservice niet draait op me pc.
Ik services.msc uitgevoert idd. Hij draait nie... ik starten... krijg ik volgende fout....
---------------------------
Services
Kan de Intelligente achtergrondsoverdrachtservice-service op Lokale computer niet starten.
Fout 1079: De voor deze service gespecificeerde account verschilt van de account die is gespecificeerd voor andere services die in hetzelfde proces worden uitgevoerd.
OK
Weer een probleem
Ik krijg uhm dus niet meer aan de gang.
Ik zit foutmelding te lezen. Ik zal eens onder administrator inloggen... wordt vervolgt 
[Vervolg]
Waar ik nog enige hoop had, dat maakt dus nie uit. Ik heb zo ie zo al administrator rechten. Ik heb heb in het verleden idd die services die ik niet d8 nodig te hebben uitgegooit. Maar deze is dus o.a. nodig voor windowsupdate.
Wie weet in 1 oogopslag wat er aan de hand is hier? Ik namelijk niet
Ik zal zelf wel is ff gaan pielen door met de afhankelijke services te gaan spelen enzo...
Maar ik vrees een reinstall van xp
Met alles weer naar mijn hand in te moeten stellen en heb geen bruikerbare ghost meer liggen
[Aanvulling]
Background Intelligent Transfer Service schijnt dat in SP1 deze services nog op AUTO stond en in SP2 naar manual is gegaan
Bron: http://www.theeldergeek.c...gent_transfer_service.htm
en ik had hem altijd uitgeschakeld staan! Zal wel weer een bug zijn....
waardoor ik hem niet meer in kan schakelen. Ik heb nooit met profielen en accounts zitten rommelen wat die foutmelding nu suggereert!
Wie weet toch de oplossing? SP3
Ik langs windowsupdate krijg ik volgende fout... 80246008 kan niks updaten.
Ik zoeken, schijnt dat Intelligente achtergrondsoverdrachtservice niet draait op me pc.
Ik services.msc uitgevoert idd. Hij draait nie... ik starten... krijg ik volgende fout....
Services
Kan de Intelligente achtergrondsoverdrachtservice-service op Lokale computer niet starten.
Fout 1079: De voor deze service gespecificeerde account verschilt van de account die is gespecificeerd voor andere services die in hetzelfde proces worden uitgevoerd.
OK
Weer een probleem
Ik krijg uhm dus niet meer aan de gang.
[Vervolg]
Waar ik nog enige hoop had, dat maakt dus nie uit. Ik heb zo ie zo al administrator rechten. Ik heb heb in het verleden idd die services die ik niet d8 nodig te hebben uitgegooit. Maar deze is dus o.a. nodig voor windowsupdate.
Wie weet in 1 oogopslag wat er aan de hand is hier? Ik namelijk niet
Ik zal zelf wel is ff gaan pielen door met de afhankelijke services te gaan spelen enzo...
Maar ik vrees een reinstall van xp
[Aanvulling]
Background Intelligent Transfer Service schijnt dat in SP1 deze services nog op AUTO stond en in SP2 naar manual is gegaan
en ik had hem altijd uitgeschakeld staan! Zal wel weer een bug zijn....
Wie weet toch de oplossing? SP3
[ Voor 38% gewijzigd door lSltAlKeR op 25-12-2004 09:32 ]
Speedtouch freak