Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
dus als iemand een prescott koopt
moet hij er niet intrappen dat hij zo'n versie meeneemt, icm met een nieuw moederbord... anders maak je mooie miskoop of niet?
(mobo wat 800FSB ondersteund, en dan "per ongeluk" een 533FSB prescott erop)
(mobo wat 800FSB ondersteund, en dan "per ongeluk" een 533FSB prescott erop)
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Het is kleine moeite om de productpagina's / -datasheets op de website van de fabrikant te raadplegen
In de FAQ van dit subforum staat ook nog een linkje naar een overzicht van alle chipsets en CPU's. Het was ook kleine moeite om even in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te kijken.
Hier op GoT wordt echt wel van jou verwacht dat je over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Dit topic gaat dan ook dicht.
In de FAQ van dit subforum staat ook nog een linkje naar een overzicht van alle chipsets en CPU's. Het was ook kleine moeite om even in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te kijken.
Hier op GoT wordt echt wel van jou verwacht dat je over inzet, inzicht, researchvermogen en een zekere mate van basiskennis beschikt. Dit topic gaat dan ook dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()