Toon posts:

ati hoe instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai
Ik heb een asrock moederbord met een waardeloos bois ik heb het idee dat mijn snelle hd`s western dig 120 giga ati en een 80 gigamaxtor dat waren toen de snelste waar of hoe gebruik ik de funtie ata hd`s het staat er niet eens op wat het is maar kan ik nar de site dan weet ik het.
Hiervoor had ik een via bord 2/3 oud die was echt 2x zo snel een nieuwere zou sneller moeten zijn zelfde hd`s en buiten de video kaart is onboard heb ik alles beter en meer nu ddr geheugen ipv sdram,ik voel mij genaaid hoe kom ik er8ter of dat echt zo is vanaf de eerste minuut was de oude sneller maar kapot iemand had een draad verkeerd aangesloten van de stroom met de stroom erop d8 ik ze zeiden a doo meten er lopen lijnen in een bord die zijn verot wie kan mij verder helpen wat te doen,ik ben niet thuis in updaten moeder bord

gegroet Nixs :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik begrijp hier geen zak van, sorry.

Probeer eens in normaal Nederlands duidelijk je probleem te weerleggen. Beschrijf helder de vóór-situatie, de ná-situatie, hetgeen je hebt veranderd, wat de problemen zijn, wat je allemaal verwacht, waarom je denkt dat het een probleem is, etcetera. En vermeld natuurlijk ook hetgeen je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem.

Aangezien je hier relatief nieuw bent, raad ik je aan om terug te klikken naar de [faq]Registratievoorwaarden[/] en deze alsnog rustig en aandachtig te doornemen. Met name het Forumgedrag gedeelte lijkt me in jouw geval zeer relevant. Daarin staat duidelijk en uitgebreid uiteengezet hoe je een topic moet voorbereiden en wat we hier op GoT van jou verwachten :)

Nog succes.

Dit topic is gesloten.