Clueless Winkels..

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djith
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Ligt het nu aan mij, of hebben veel winkels als V&D, Free Record Shop, ed. geen flauw idee wat ze verkopen wanneer ze games verkopen?

Ik heb nu voor de tweede keer een spel gekregen dat niet compleet is. De eerste keer was het NFSU2 bij de Free Record Shop op Utrecht Centraal, waar ik alleen CD1 kreeg, en dus niet CD2 en manual/cdkey. Ook nu heb ik een incompleet spel, namelijk Painkiller zonder manual/cdkey van de V&D. Het is dat mn ma hem voor kerst voor me kocht en dat dus niet kan weten, maar het is toch vervelend om tot maandag te moeten wachten om eindelijk eens te kunnen duellen.

Heeft iemand ervaring met dit soort dingen? Of games met cd-keys die al in gebruik zijn? En zo ja, bij welke winkels? Misschien kunnen we een clueless shop list samenstellen :-). Die begint dus voor mij bij Free Record Shop en Vroom & Dreesmann.

misschien verkeerde forumpje :X

[ Voor 4% gewijzigd door Djith op 25-12-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athlon_2o0o
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-10-2024
Ja, ik kreeg vroeger N64 games van de Bart Smit zonder de gehele game. En ook eens A2 Racer in een ver verleden dat er helemaal niet bijzat. Sindsdien check ik altijd of de game er ook echt inzit wanneer ik de winkel uitloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Foutje kan gebeuren toch? Een winkel hoeft natuurlijk niet meteen clueless te zijn als er 1 keer iets fout gaat. Als een boekje mist zul je natuurlijk wel even balen omdat je weer terug moet gaan, maar meestal lossen ze dat wel voor je op toch?

Daarnaast vermijd ik het liefst winkels zoals de FRS als het gaat om een spellen met cd-keys, daarvan hoor ik toch wel de meeste verhalen dat de key al in gebruik is. Komt namelijk vaak voor dat de cd er alleen uit is gehaald maar dat het boekje er nog inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topics over winkels hebben we al vaak genoeg gezien. Er is altijd wel wat te klagen, en het gaat altijd een flamerige richting op.

Daarnaast is GoT ook bedoeld om winkels te bespreken. Voor computerwinkels is er de Shop Survey op de frontpage. Voor manusje-van-alles winkels zoals de Free Record Shop is het er niet, dus zul je het echt moeten doen met het algemene beeld wat van de FRS heerst: problemen met cdkeys.

Met een 'Clueless shop' list zou je overigens ook niets opschieten. Iedereen kan voor zichzelf wel bepalen of een winkel weet wat ze verkopen, en ook niet alle vestigingen van een winkelketen zijn hetzelfde.

Kortom: Ik doe hem dicht ;)

Dit topic is gesloten.