problem met webcam, rondzingen

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
ik heb de zoek functie al gebruikt, maar kan geen antwoord op mijn vraag vinden

komt er op neer dat ik een rondzingend geluid heb .. Als een van de partijnen de speakers uit doet is het weg. ik weet dus niet bij wie het probleem zit ..

De speakers staan ver van de microfoon
iemand enig idee? headset is geen probleem

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Weet je zeker dat je de topic titel wel goed hebt? 8)7 IK zie problemen met webcam en je hebt het over je speakers en je microfoon :). Btw als je je microfoon mute hoor je jezelf niet meer maar anderen kunnen jou nog wel horen ;)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Logisch probleem: Jij met een mic en speakers, andere kant speakers + mic, geluid komt uit de speakers, de mic neemt dit weer waar, komt weer uit jouw speakers, de mic neemt dit weer waar, stuurt het weer door naar de andere kant, en zo kan je even doorgaan.
Dus een headset is zeker aan te raden.

[ Voor 17% gewijzigd door Nakebod op 24-12-2004 23:46 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Hij heeft waarschijnlijk een ingebouwde mic in zijn webcam. In ieder geval kan het helpen om de webcam dus een eindje bij de speakers vandaan te plaatsen.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Of om gewoon bij je geluidseigenschappen bij afspelen de mic te "muten". Mits je jezelf natuurlijk niet wilt horen... :P

• Amien90
gaat inderdaad om een webcam met buildin mic;
zoals ik al zei hebben beide kanten de speakers al op verschillende plaatsen neergezet .. en ver uit elkaar

in de geluids/volume opties staat de playback "microphone" op mute aan beide kanten, of moet ik de 'recording' ook muten?

[ Voor 10% gewijzigd door Amien90 op 24-12-2004 23:59 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Recording als het goed is, playback is voor het "live" gebeuren zodat je live door een mic praten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Amien90
recording ga ik morgen nog ff proberen .. ik heb playback gemute;
recording valt trouwens niet te muten .. ik kan 'm wel op line in zetten

het ligt dus niet aan de webcam? een andere webcam zou hetzelfde probleem hebben?

[ Voor 167% gewijzigd door Amien90 op 25-12-2004 00:14 ]

Pagina: 1