Toon posts:

act labs stuur doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb een act labs force rs, alleen ik heb nu een aantal problemen. ik draai xp en als ik de laatste driver van het stuur download dan heb ik een probleem met mijn gas/rem pendaal. ik heb 2 pendalensets en bij de ene gaat ie permanet vol gas en bij de andere vol rem. Op de andere computer (win98) werkt alles wel. dus het ligt niet aan de hardware.

ik heb alles geprobeert.. ik ben hopeloos... ik kom er niet meer uit....HELP.......

zoals je hier kunt zien is het niet nodig om het stuur te kaliberen.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/222849Mh66n5k.JPG

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Toevallig als digitaal ingesteld staan?(In het spel dus.) Bij sturen altijd voor de analoge besturing gaan, anders kun je net zo goed met tobo werken ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Roamor op 24-12-2004 22:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
het is geen probleeem door een spel. het is gewoon standaard zo in het configiratiescherm

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:40:
het is geen probleeem door een spel. het is gewoon standaard zo in het configiratiescherm
Maar waar gebruik je het stuur in Windows dan voor? Nergens toch?

Je probleem is pas een probleem als het stuur het niet goed doet in een spel IMHO ;)

Verwijderd

Topicstarter
klopt maar dat is dus ook het geval in elk spel dat ik speel is het vol gas en met de andere pedale set vol rem :S heeeeeel raar... terwijl die het boven weliswaar met een andere driver wel doet... (die driver werkt hier niet i.v.m. ander os)

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:22

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heb je je assen goed ingesteld staan? Misschien had je gas en rem als separate axis staan en nu niet meer wellicht?

I'm only responsible for what I say, not for what you understand.

Pagina: 1