Dit heb ik zelf nog nooit mee gemaakt 
Misschien kun je beter contact opnemen met de maker van ccleaner of het op het forum daar proberen? http://forum.ccleaner.com
Misschien kun je beter contact opnemen met de maker van ccleaner of het op het forum daar proberen? http://forum.ccleaner.com
Nu ben ik geinteresseerd: wat bedoel je precies en waarom denk je dat dit het geval is?
offtopic:
Zeer kleine titeledit: update's -> updates. Edit: en ik zet er meteen '[ccleaner] cleaner verwijderd ' voor zodat het wat duidelijker is
Zeer kleine titeledit: update's -> updates. Edit: en ik zet er meteen '[ccleaner] cleaner verwijderd ' voor zodat het wat duidelijker is
[ Voor 37% gewijzigd door F_J_K op 25-12-2004 00:39 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
deze regel verwijderd ccleaner.
c:\documents and settings\andre\local settings\temporary internet files\content.ies\klp23peu\daily[1].avc 13.30kb
c:\documents and settings\andre\local settings\temporary internet files\content.ies\klp23peu\daily[1].avc 13.30kb
Dat zijn tijdelijke bestanden die verwijderd worden. Dat is volgens mij niet zo erg.
[ Voor 24% gewijzigd door magnifor op 25-12-2004 10:51 ]
ik zie dat kaspersky eerst de updates in de temp folder gooit locatie windows.maar dan is dit toch de tijdelijke folder?Baris Ka schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 10:50:
Dat zijn tijdelijke bestanden die verwijderd worden. Dat is volgens mij niet zo erg.
Verwijderd
Daar kun je toch niets over zeggen of dat erg is of niet als je de gevolgen niet kent?Baris Ka schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 10:50:
Dus mijn vraag aan de TS: Wordt KAV wel nog geupdate of krijgt het daar de kans niet toe?
Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:11:
[...]
Daar kun je toch niets over zeggen of dat erg is of niet als je de gevolgen niet kent?
Dus mijn vraag aan de TS: Wordt KAV wel nog geupdate of krijgt het daar de kans niet toe?
Dat is geen duidelijk antwoord op de vraag van SchouwVerwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:30:
ik update kaspersky om de 3 uur.
Pagina: 1