Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

vodafone live! hoeveel ben ik nou echt kwijt?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
ik heb zitten zoeken op de vodafone site maar echt duidelijk wordt het niet.

Ik ga de qtek 9090 bestellen met vodafone debitel abo. Hier zit vodafone live bij.

aangezien ik ook wil mailen en wil internetten via gprs (live) moet ik ook zo'n live abotje afsluiten.

Ik zag echter dat het per tijdseenheid gaat ipv dataeenheid. binnen vodafone live is het gratis, buiten vodafone live betaal je 0.75 per kwartier!!! dit is omgerekend 3 euro per uur!. Behoorlijk prijzig als je het mij vraagt of niet? je mag ook maar maximaal 1 mb binnenhalen in een kwartier anders moet je 2.5 € dokken per kwartier!

Het maakt niet uit welk abo je neemt, je betaalt het zelfde.

Ik heb het idee dat vodafone live belachelijk duur is. als ik mijn qtek een beetje wil gebruiken ben ik volgens mij al 30 euro aan live kosten kwijt. hoe doen de andere tweakers dit?

Verwijderd

hoe doen de andere tweakers dit?
met een andere aanbieder :)
orange world (flatfee wappen) en telfort (goedkoopste gprs, 1,50/MB) lijken me het aantrekkelijkste.

• Tennisbal
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:33:
[...]

met een andere aanbieder :)
orange world (flatfee wappen) en telfort (goedkoopste gprs, 1,50/MB) lijken me het aantrekkelijkste.
als je nou bv een mailtje van 2 kb ophaalt kan je dus in theorie voro 1.50 500 mailtjes ofzo ophalen of maak ik hier een rekenfout?

Verwijderd

mwah, ik denk dat er flink wat overhead bij die 2 KB zit :)
en verder moet je geloof ik ook per sessie afrekenen.

vergeet ook de abonnementskosten niet. maar in principe kan dat ja.

maargoed, daar zijn nogal wat topics over verschenen, moet je maar even op searchen.

• Tennisbal
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:40:
mwah, ik denk dat er flink wat overhead bij die 2 KB zit :)
en verder moet je geloof ik ook per sessie afrekenen.

vergeet ook de abonnementskosten niet. maar in principe kan dat ja.

maargoed, daar zijn nogal wat topics over verschenen, moet je maar even op searchen.
over vodafone live in combi met qtek (of andere smartphone) niet of hele oude topics

Verwijderd

oh zo. ik bedoelde goedkoop internetten via orange of telfort.

• Tennisbal
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:42:
oh zo. ik bedoelde goedkoop internetten via orange of telfort.
nee het gaat me echt over live! wil weten hoeveel het ongeveer in praktijk kost.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
Je kan ook nog steeds een databundel afsluiten!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-11 21:32

PanMan

Spun!

Inderdaad. Is een van de belangrijkste redenen dat ik van Vodafone ben overgestapt naar Telfort: Dataverkeer is gewoon erg duur bij Vodafoon. En ik wil ook gaan GPRS'en.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Tennisbal
nils7 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 23:04:
Je kan ook nog steeds een databundel afsluiten!
maar dan dok je nog steeds erg veel

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

tennisbal, je bent er vanmiddag nog op gewezen dat het niet de bedoeling is voor dit soort 'basic' vraagjes telkens topics te openen.

Je constateert dat Vodafone duur is... wat doe je dan? Dan ga je toch bij een andere provider kijken? Lijkt me een beetje overbodig om daarvoor een topic te openen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.