Toon posts:

half life 2 blijft hangen bij setup

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag half life 2 gekregen voor kerst en hij blijft hangen bij de setup (het zal weer is niet zo zijn -.-).

ik heb echt geen id hoe dit komt, vooral omdat hij wel installeert bij een andere pc.

hier ff een screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox-gamers.nl/half_life.jpg

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 23:51
De setup geeft gewoon aan dat je DirectX versie nieuw genoeg is. Je kan dus gewoon op next klikken. ;)

Een link met veel voorkomende problemen: http://support2.vugames.com/hl2/search.aspx

[ Voor 33% gewijzigd door -Mous- op 24-12-2004 21:32 . Reden: link toegevoegd ]

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 11:49

Millennium

Bug free !!!

Controlleer even of je genoeg ruimte (4,5 GB) hebt op je HD, was bij mij het geval. (Schijf waar je steam geinstalleerd hebt). Beetje rare install van HL2 IMHO

Rampen bak 2004

Verwijderd

Topicstarter
als ik op next druk gebeurt er dus niks,

hoe bedoel je raar? hijs gewoon orgineel :O

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 11:49

Millennium

Bug free !!!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 21:36:

hoe bedoel je raar? hijs gewoon orgineel :O
Ik bedoel dat de SETUP hangt op dit venster als hij te weinig HD ruimte heeft. Een normale installer zou netjes een melding geven :+

Rampen bak 2004

Verwijderd

Topicstarter
er was idd nog maar 700mb, kijken hoe die het doet als ik ff wat vrijmaak :+

Verwijderd

Doe dat eerst even. Mocht het dan nog niet werken, kijk dan even Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ door. Vergeet vooral niet de search te raadplegen, want er zijn al een hoop meer installatie problemen langsgekomen.

Mocht je in de toekomst weer met een probleem zitten, gebruik de bovenstaande twee topics dan eerst voordat je een topic openen. Daar staat ook in welke informatie er in een startpost hoort te staan, voordat het mogelijk wordt om je te kunnen helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.