As. maandag heb ik een lanparty waarbij 1 van mijn pc's de server word voor battlefield: desert combat.
Nu dacht ik, laat ik vanmiddag eens ff testen of alles werkt maar het werkt dus niet aangezien ik anders dit topic niet zou starten
. Op de 2 pc's die ik meeneem staat een verse installatie van bf en dc. Ook heb ik de dedicated server gedownload maar ook dan krijg ik telkens op de client pc de volgende melding: "data differs from server". Na gezocht te hebben op dit forum en met google (en na zelf nagedacht te te hebben
) zit er dus iets niet goed tussen 2 pc's maar ik heb geen idee wat dat is.
Beide installaties zijn gedaan met dezelfde bestanden (staat op 1 van de pc's) dus dat kan ik uitsluiten. Het gaat om een originele versie van battlefield waarbij geen crack is gebruikt!! en alles geupgrade is naar bf 1.6 en dc_final ook de dedicated server is geupgrade naar dc_final.
Op beide pc's staat windows XP profesional met SP2 (voor verdere spec's zie sig)
Ik kom er niet meer uit, wie kan mij helpen???
Nu dacht ik, laat ik vanmiddag eens ff testen of alles werkt maar het werkt dus niet aangezien ik anders dit topic niet zou starten
Beide installaties zijn gedaan met dezelfde bestanden (staat op 1 van de pc's) dus dat kan ik uitsluiten. Het gaat om een originele versie van battlefield waarbij geen crack is gebruikt!! en alles geupgrade is naar bf 1.6 en dc_final ook de dedicated server is geupgrade naar dc_final.
Op beide pc's staat windows XP profesional met SP2 (voor verdere spec's zie sig)
Ik kom er niet meer uit, wie kan mij helpen???
[ Voor 3% gewijzigd door 3p0x op 24-12-2004 20:39 ]