[VB6] Installatie geeft error 'couldn't find acme setup'? *

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Shengstah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:08
Hallo,

Ik heb een probleem met het installeren van visual basic 6.0. Na het invoeren van de key krijg ik na ongeveer 3 minuten (of langer) een foutmelding "couldn't find acme setup". Ik heb nu haast van alles al geprobeerd en mijn vriend heeft hetzelfde probleem. Ik draai windows xp met sp2 en mijn vriend zonder sp2. Dit is pas gebeurt nadat ik mijn heb geformatteerd. Voor de format kon ik het gewoon wel netjes installeren en had ik ook windows xp met sp2 erop.

Ik ben nu echt wanhopig. Ik heb van alles geprobeerd, veilige modus, hetgene wat op de microsoft site stond. alles behalve een nieuwe format weer....
oh ja ik kreeg eerst een error van dat mijn autoexec bestand niet goed was, maar dat had ik opgelost door die bestanden van mijn xp cd af te halen.

Ik zou het erg op prijs stellen als iemand mij kon helpen. Ik heb het namelijk erg hard nodig voor mijn school. Als je nog verdere gegevens nodig hebt, wil ik ze graag verstrekken.

Alvast bedankt.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas even je topictitel aan :) Je hebt (dus) dit al geprobeerd? PRB: "Invalid Command" or "Installation Wizard" Errors During Setup After the CD Key Prompt

Probleem acme setup VB6 > [VB6] Installatie geeft error 'couldn't find acme setup'? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Shengstah
Ja ik heb al deze dingen geprobeerd, maar werkten helaas allemaal niet. Ik denk dat er alleen nog maar een format kan. :'(
(Gaat weer mijn mooie kerstdag)

• cablepokerface
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:53
Heb je geprobeerd om via XP de setup.exe in backward compatibillity mode te draaien ? (right click op de .exe en kies win 98).

• Shengstah
Dat heb ik ook gedaan, maar anders zou setup niet eens opstarten.

Maar ik heb het nu eindelijk opgelost, door nog eens die help goed te lezen en zo achterkomen om die installatie handmatig te laten starten. Ik was de 2e E:\ te veranderen wat bij mij D:\ is. En toen kon ik het gewoon installeren, alleen jammer dat het perse in mijn c:\program files moest.

Enfin, allen nog bedankt voor jullie reacties. En misschien dat dit anderen behoeden om zo domme fout te maken :+