Zoals sommige wellicht gelezen hebben is pierre-oord bezig geweest om een leuk alternatief voor het ruiltopic te maken.
op www.flexruilen.nl is de nieuwe site die zien.
Deze thread gaat over de discussie hierover, zodat deze niet in het ruiltopic zelf gehouden hoeft te worden.
op www.flexruilen.nl is de nieuwe site die zien.
Deze thread gaat over de discussie hierover, zodat deze niet in het ruiltopic zelf gehouden hoeft te worden.
Dit topic gaat enkel over de discussie van de mogelijkheden van de site. flexruilen.nl staat los van got en tweakers.net is uiteraard op geen enkele mogelijke wijze aansprakelijk voor wat er op die site geruild wordt. jadie jadie jadie *insert juridische tekst enzo* jadie jadie jadie.door pierre-oordtoon volledige bericht
Hoi allemaal,
Ik heb het ooit al eens gezegd: Dit ruiltopic is een pracht idee, alleen de uitwerking ervan in een forum wat minder. Als ik eens opzoek ben naar een nieuwe harddisk moet ik al die pagina's doorscrollen, en dan zoeken op "harddisk" "hard-disk" "hard-disc" "hdd" "harde" "schijf" etc, via de control-F functie.
En toen had ik er genoeg van!
Met de PHP ervaring die ik het afgelopen jaar heb opgedaan, heb ik daarom een site gebouwd, namelijk: www.flexruilen.nl
Nadat ik het idee van de site had bedacht, heb ik met de topicstarter, Terw_Dan, per e-mail wat zaken besproken: Het leek ook hem een uitstekend idee.
Op de site kun je spullen invoeren die je wilt ruilen, of nog zoekt, waarna mensen beide kanten op kunnen zoeken. E-mail adressen zijn niet openbaar en je kunt zelf aangeven of je je woonplaats, telefoonnummer etc wilt weergeven. Ook is gedacht aan een mogelijkheid om je advertenties te omhoog te trappen: Na 2 weken kun je de datum resetten, waardoor de geldigheid weer opnieuw 2 maanden is (die check is overigens nog niet eens ingebouwd). Ook zal je worden herinnert per e-mail.
Er zal hoogstwaarschijnlijk nog van alles moeten worden aangepast aan de site, maar het begin is er, en ik hoop dat jullie de moeite willen nemen de vaak lange lijstjes in de site te zetten. Alle tips zijn natuurlijk welkom.
Het lijkt me leuk van dit topic een soort discussietopic over het ruilen te maken, misschien wel met tips over de website, zodat iedereen kan meedenken. Mensen die een goede ervaring hebben met designen, kunnen misschien wel extra delen erbij programmeren, neem daarvoor even contact met mij op.
Alvast een fijne kerst gewenst allemaal, ik ben erg benieuwd hoe dit idee zal uitpakken!