Toon posts:

[XP] Format C zonder diskettedrive

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi medetweakers,

ik heb een jaar geleden zo'n Medion pc zonder diskettedrive gekocht, ik wil nu graag de C: formatteren en dan XP Home opnieuw installeren. Alleen hoe kan ik nu in MSDOS opstarten zonder Diskettedrive? Ik heb de cd van XP en die boot in DOS maar dan moet ik wel nog ff eerst formatteren....

B.V.D

Nauzer

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 11:34
ahum als goede tweaker weet je toch dat je van de xp cd moet booten en je dan in de wizard gewoon de schijf kan formatteren?

• BartW
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:33
Je stopt je XP cd erin, geeft in je bios aan dat er eerst van cd moet worden geboot, reboot en tijdens de installatie kun je zo je harde schijf formatteren.

Verwijderd

Topicstarter
:+ sorry ik heb altijd met diskette's gewerkt (win 98 bootdisk ;))

Tnx voor de snelle hulp, k ga het nu probere :P als ik een paar weke niet hier ben is er iets fout gegaan :P :o 8)7

• DDemolition
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 22:11

DDemolition

slopen is mijn lust en leven

of met nero een bootcd maken met behulp van een win98 disk.

Zonder disk drive 8)7

offtopic:
bij een kennis of zow :)

Specs: Server, WS boven, WS beneden

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 21:32
Hallo Nauzer,

Hier op got verwachten we altijd een klein beetje eigen inzet voordat je een topic start. Deze vraag had je bijvoorbeeld makkelijk kunnen oplossen met behulp van google of onze zoekmachine. Ik wil je nog eens aanraden om onze faq: Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door te lezen.

Zou je ook op je smile gebruik willen letten, het wordt zo nogal overbodig in de topics ;).

[ Voor 13% gewijzigd door leon1e op 24-12-2004 19:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.