Kan niet meer inloggen met Steam

Pagina: 1
Acties:
  • 578 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:28
Ik heb al een tijdje steam (sinds ik HL2 heb, ongeveer 3 weken nu). Normaal start steam op met windows en logt ie automatisch in. Maar vandaag liep HL1 vast 8)7 , dus ik sloot HL1 af via taakbeheer. Toen wilde ik Ricochet (voor het eerst) gaan spelen, dus ik laad hem via steam, nadat ie een half uur heeft geladen had ik er genoeg van, en sloot ik ook steam af via taakbeheer. Daarna startte ik steam weer op, vraagt ie om m'n password, ik vul hem braaf in, en druk op login. Ik moet daarna 10 min. wachten op de foutmelding dat steam geen verbinding kan krijgen met de server. Ik dacht dat ik m'n wachtwoord verkeerd getypt had, dus ik wou een nieuwe aanvragen, maar dan moet ik weer 10 min. wachten. Na die 10 minuten zegt ie dat mijn account niet bestaat :? , terwijl ik er gisteren nog gewoon mee ingelogd heb.

Dus... Heeft iemand dit probleem ook een keer gahad, en hoe moet ik dit oplossen?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Heb je een legale versie van HL2? Ik ga er wel van uit aangezien er op de forum regels gelden.

Wat kan helpen is steam eraf gooien en het eropnieuw opzetten. Zoiets had een vriend ook gehad.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
mail valve, makers van steam, helpdesk
even :P
misschien is het wel gewoon even een downtime van de servers

• weebl
Ja ik heb de legale versie van zowel HL1 als HL2. Ik heb nu zelfs windows helemaal opnieuw geinstalleerd, maar het wil niet baten. Hij zegt dat hij problems heeft met connecting to the steam servers. Terwijl hij dat zegt gaat mij draadloze verbinding aan en weer uit, dat gaat heel snel. Dus ik denk dat er iets is met m'n internet. Ik zal het eens proberen op de pc van m'n broertje.

• weebl
Ok het is opgelost, ik heb een gewone netwerkkaar erin gedaan en daarmee m'n pc aangesloten op de router, nu werkt het wel. Blijkbaar is m'n wifikaart niet helemaal goed. Bedankt voor de reacties.

Mod: deze mag dicht

[ Voor 5% gewijzigd door weebl op 25-12-2004 12:50 ]