Toon posts:

Toetensbord knoppen probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik kon geen relevante topics vinden die mijn probleem konden oplossen, dus daarom maak ik een nieuwe topic.

Ik heb dit probleem op 2 computers. Ik gebruik windows XP met SP2.

Mijn toetsenbord tovert andere leestekens op het scherm dan dat hij zou moeten doen, als ik bijvoorbeeld de min indruk krijg ik /

Als ik apenstaartje doe krijg ik "

En bij vraagteken krijg ik =

Ga zo maar door, het is bij bijna alles behalve cijfers letters en de punt en komma.

Ik denk dat hij misschien bij windows fout ingesteld is, maar ik heb hem gewoon op nederlands - nederlands staan. En bij de andere computer met ook winxp sp2 en een ander toetsenbord krijg ik ook deze andere tekens.

Het is een gare fout, maar heel lastig... Iemand een idee hoe ik die kan oplossen?

Alvast erg bedankt!

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Zet hem eens op engels(VS) dan zal ie het beter doen

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Het probleem komt mij bekend voor.
Ik heb het ook wel af en toe en da ligt idd aan de taal-instelling van je toetsenbord.

Meestal ben ik er weer vanaf als k [ctrl]+[shift] teglijk indrukken. (wordt volgens mij nm de taalinstelling mee verandert en het is ietsje sneller)

Hopelijk werkt het bij jou ook.

[ Voor 3% gewijzigd door MarcoL op 24-12-2004 18:59 ]

Don't worry people, i`m a professional idiot

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Of beter, Verenidge Staten (Internationaal). Dit kun je in het Configuratiescherm vinden bij Landinstellingen => Talen => Details. Voeg Nederlands - VS (Int.) toe, stel hem in als standaard, klik op Toepassen, verwijder de andere indelingen en klik OK.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-02 19:36

Coldcat

HODL

Of je ziet het op de taakbalk naast je klok staan. Er staat dan waarschijnlijk een NL met een toetsenbord erachter. Als je dat op VS internationaal zet is het waarschijnlijk weer goed.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

[ctrl] [shift] bieden indrukken moet helpen zei me laatst iemand

Keep it calm...en lek mig de zuk

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt!

Veel waardering voor de hulp!
Pagina: 1