In mijn net paar maanden nieuwe systeempje, heb ik gisteravond nieuw VGA coolertje geinstalleerd, nl Zalman VF700Cu, heb de handleiding goed doorgenomen en alles goed gedaan en aangesloten. na het kaartje weer trug in me comp te doen. Heb ik nog 2,5 uur kunnen Gamen zonder problemen.
Start ik mijn computer vanochtend op krijg ik de volgende melding:
"Windows kan niet worden opgestart omdat het volgende bestand beschadigd is of niet gevonden kan worden: C:/windows/system32/config/system
U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows setup te starten vanuit de originele CD met installatiebestanden. Kies R in het het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten"
Ik was heel erg verbaasd toen ik dat las!! Snapte er niks van. dus ik druk op R
gaat me computer zijn cd-roms usbcontrollers etc checken je kent dat schermpje wel.
is hij bij detecting primairy ide... duurt t opeens heel lang, tot dat er komt "No Harddisks found"
toen dacht ik dat ik echt gek werd, want die zat er gewoon netjes in, ide kabel niet los en de voedingskabel ook niet. alles dubbel gecheckt maar hij blijft dit geven!!!
Kan iemand me hier mee helpen want ik snap het echt niet meer....????
Mvg lars
Specs systeem:
Nexus Breeze
Nexus 350 Watt voeding
Amd 64 3500 +
Asus A8v Deluxe
Zalman CNPS 7700Cu Proc Cooler
Club 3d 9800 Pro
"edit Western Digital 200Gb Hdd edit"
Zalman VF 700Cu
Audigy 2 zs geluidskaart
NEC 3500 Dual layer dvd brander
Plextor dvd rom
Start ik mijn computer vanochtend op krijg ik de volgende melding:
"Windows kan niet worden opgestart omdat het volgende bestand beschadigd is of niet gevonden kan worden: C:/windows/system32/config/system
U kunt proberen om dit bestand te repareren door Windows setup te starten vanuit de originele CD met installatiebestanden. Kies R in het het eerste scherm om de reparatieprocedure te starten"
Ik was heel erg verbaasd toen ik dat las!! Snapte er niks van. dus ik druk op R
gaat me computer zijn cd-roms usbcontrollers etc checken je kent dat schermpje wel.
is hij bij detecting primairy ide... duurt t opeens heel lang, tot dat er komt "No Harddisks found"
toen dacht ik dat ik echt gek werd, want die zat er gewoon netjes in, ide kabel niet los en de voedingskabel ook niet. alles dubbel gecheckt maar hij blijft dit geven!!!
Kan iemand me hier mee helpen want ik snap het echt niet meer....????
Mvg lars
Specs systeem:
Nexus Breeze
Nexus 350 Watt voeding
Amd 64 3500 +
Asus A8v Deluxe
Zalman CNPS 7700Cu Proc Cooler
Club 3d 9800 Pro
"edit Western Digital 200Gb Hdd edit"
Zalman VF 700Cu
Audigy 2 zs geluidskaart
NEC 3500 Dual layer dvd brander