Toon posts:

geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb net 128 mb geheugen erbij gezet..eerst op de verkeerde manier, toen kwam er een fik :( toen nog een keer, en toen was 'ie goed..maar de helft van het geheugen is doorgebrandt..

als het geheugem er in zit geeft de pc bij opstarten een foutmelding dat 'ie ongeldig geheugen (xml) heeft gedetecteerd :( :(
vervolgens start de pc dus niet op, hoppakeej weg geheugen ;(is er nog een manier om het toch nog te gebruiken?

Verwijderd

Ik denk het niet...... kapot is kapot he?

Alleen 1 vraag: hoe heb je dat in godsnaam klaargespeeld???

Verwijderd

Topicstarter
heb gewoon het geheugen erin gepropt (ik geloof een bietskah fout |:( ), ik startte de pc op..en ik rook al z'n brandtlucht. Ik keek even rond en opeens sjips een rookwolk..snel geheugen eruit gehaald.

opnieuw erin gestopt, wel op een andere manier ;), nu kreeg ik een foutmelding onder windows dat er een fout geheugen inzat bij 00000004000400 ofzoies :(

maar kan ik het nog maken? of is het gewoon weg foetsi?

Verwijderd

is weg, probeer het nog om te ruilen ofzo, zeg dat het als niet goed werkte toen je het er voor het eerst indeed

Verwijderd

Denk foetsie he :(

Verwijderd

Topicstarter
godveromme da's dus even flink klote :(

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-04 09:28
WHOEHAHA :)

sorry, ik vinnen goed :+

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
hoe kun je hoet in godsnaam er verkeerd in doen? kan maar op een manier. of probeer je iets in je ISA te drukken ofzow.

trouwens denk maar niet dat ik er nu nog in trap om te ruilen..

groetjes je geheugen verkoper..

:)

weet wel wat je zegt hier.. zijn veel verkopers die hier ook de hele dag rondhangen...

Verwijderd

Topicstarter
nou je kan dat ding 2 kanten opdraaien hoor.
maar oke sjips kapoet = kapoet dus uhm sjit :(

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

hehe... 't komt niet bij ons weg... jammergenoeg... :)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Vrieskist
WHAHAHHA, 2 kanten :)

WHOEHEHEH, lagguh :)
je kan ut nog gebruiken om het mos tusse de tegels weg te halen :)

Verwijderd

Topicstarter
ja dat ding kan je op 2 manieren draaien :(
wist ik veel, had het er gewoon ingestopt zoals mijn andere 64Mb..

• Vrieskist
hmmz, misschien lag het aan je mobo ?
schadevergoeding ;)

Verwijderd

Je bent niet echt een technisch vernuft he?

Nooit afgevraagd waarom er beneden in die DIMM van die "inhammetjes" zitten :?

Verwijderd

Topicstarter
ze zaten in die inhammetjes..

Verwijderd

Elke keer als ik dit soort topics lees kan je me opvegen!

ROTFLMAO!

Niet te geloven!

Met 14 a 15 jaar, heb JIJ kennelijk toch iets te weinig ervaring om dit soort zaken zelf te proberen.
Ach wat maakt het uit, papa betaalt wel weer een nieuw reepje toch?
:+

• henk jansen
ligt het nou aan mij of wordt ik gek... 2kanten? hahaha volhouden.. zeg dat maar als je gaat ruilen! :) :) :)

• BenJoep
  • Laatst online: 09:44
HAHAHAHAHAHAHA, Ik rol me hier een beetje van mijn stoel.

>:)

Maarja er zijn ook mensen geweest die een agp-kaart in een pci-slot wilde duwen. Das ook >:).

Voel je nu niet een beetje :o of :+ .

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Ik vraag me af hoe je kunt zeggen dat hij op 2 manieren past als je de inhammetjes gebruikt :?

• henk jansen
inhammetjes? hahaha die goed kleurige streepjes moeten toch aan de bovenkant

dit is echt de topic of the day

haha kun je dit niet veplaatsen naar de gewone t.net pagina kan iedereen effe lachen die nu nog op een saaie bureau stoel zit te surfen

Verwijderd

Topicstarter
Dat ding kan je 2 kanten opdraaien!
je hebt 2 kantjes, kantje 1 en kantje 2
maar je hebt ook inhammetje 1 en inhammetje 2

kantje 1 kan in inhammetje 1 en in inhammetje 2, maar kantje 2 kan ook in inhammetje 1 of in inhammetje 2

het kan dus 2 kanten op!

Verwijderd

Ik had mijn geheugen er ook weleens niet stevig genoeg in zitten, maar nooit dat het i nde fik vloog??? Hier heb je dat voor elkaar gekregen??

hehe :o

Verwijderd

Als je dit opstuurt naar de leukste thuis dan heb je zo genoeg geld voor een nieuwe PC :P;)!

Verwijderd

Gewoon, stroom aanvoer van het mobo opgeblazen...

Vette kans dat niet eens de geheugen simm kapot is maar het moederbord.... |:(

Verwijderd

lijkt me ook verdomd moeilijk om dimmetjes verkeerd erin te douwen, dan sloop ja al je slot en/of je ram.

|:( :? |:( :? |:( :?
|:( :? |:( :? |:( :?

Verwijderd

Topicstarter
de leukste thuis? zal erover nadenken ;)
maar toch is het klote :'(:'(

maar mijn moederbord werkt nog hoor..

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Whoehahahaha ik vind het wel een strakke actie :)
Volgens mij ben je wel een }:O of een :z als je dit lukt.

Alle proemn in n drek

• Vrieskist
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA, sorry yoram, maar dit echt leuk :P

ik begrijp ook niet hoe je ooit, je geheugen verkeerd om kan krijge :P

Verwijderd

Hee Bierkameel!
Waarom komt er allemaal tomatensoep uit je hoofd? Zit voor de rest zeker niet veel bruikbaars in>:):?!

Verwijderd

Het wilde eerst niet passen dus heeft hij ff wat inhammtjes erbij gemaakt in zijn DIMM zodat het wel multifunctioneel past :)

Verwijderd

Topicstarter
ro, haha leuk..pff

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Hee Bierkameel!
Waarom komt er allemaal tomatensoep uit je hoofd? Zit voor de rest zeker niet veel bruikbaars in!

Liever zo'n icoon dan geen he

Ennuh ja met een ijzerzaag en een hamer past bijna alles toch? :+ ik lag helemaal dubbel toen ik het hier zag staan

Alle proemn in n drek

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Wat? Past dat chippie niet??? Dat gaan we ff vijle hoor jonges :D
Verrek... nou past ie nog niet :? Hee... wat krijgen we nou? Die gleuf op die printplaat is veels te klein joh! Daar doen we de slijptol overheen ;)>:)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• BenJoep
  • Laatst online: 09:44
Ik geloof dat die jongen nu wel genoeg gestraft is, alleen door die dimmetjes op te blazen al maar nu helemaal..

SLOT

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Jullie moeten verdomme niet zo lullig tegen die jongen doen. We zijn allemaal een keer als kneuzen begonnen. En even over die verkoper; Welk bedrijf ben jij verkoper? Zou ik wel eens willen weten. Een beetje je klanten uitlachen. Jij bent nog stommer bezig dan die jongen! Waar zit je verstand. Al zou je die jongen nou nog even financieel tegemoet komen. Dat zou goede reclame zijn. Btw, het zijn vaak die hardwareverkopers die tegen de klant zeggen dat ze het zelf wel kunnen doen.

Dat wou ik even kwijt...

Verwijderd

ROFLMAO

eh...je weet wel heel zeker dat je agp en pci kaartjes wel op de goeie plaats zitten en zelfs op de goeie manier?

Jezus man hoe hard heb jij wel niet gedrukt voor dat paste?

• henk jansen
juist elke keer als ik vernieuwen druk moet ik weer lachen.

topic gewoon verwijderen dit is alleen maar database vervuiling

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

Verwijderd

Topicstarter
ik heb helemaal niet hard hoeven drukken, ging er gewoon in

• henk jansen
ik ben geen verkoper.. ik wou 'em effe etteren. het is nu wel genoeg.

en als ik de verkoper was had ik 'em wel een nieuwe gegeven. zo voor lul staan onder tweakers geeft echt wel nachmerries

dus als goedmakertje..

waar heb je het gekocht trouwens?

Verwijderd

Op donderdag 04 januari 2001 15:41 schreef henkjansen het volgende:
juist elke keer als ik vernieuwen druk moet ik weer lachen.

topic gewoon verwijderen dit is alleen maar database vervuiling
Jij bent hier degene die de database verneukt hoor!

Verwijderd

Hij heeft mij gezegt dat ie het 2e hands heeft gekocht van 1 of andere gast!

• Tele
  • Niet online
Juist.. dat ontbreekt op de moderne moederborden met temperatuursensoren en indicatieledjes... een Rookmelder.. :P

Verwijderd

Ja, en een brandweerkazerne zeker:?

• henk jansen
jij bent de gene die de database verneukt!

weet ik daarom vraag ik toch verwijderen. iets nuttigs komt hier toch niet meer uit denk ik.

ik zal het niet meer doen, ok?

Verwijderd

Maar hoe is het mogelijk dat geheugen doorfikt!?

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
Goed voor een glimlach hier, maar overdrijven is ook een vak...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
heb het bij een jongen gekocht (naam noem ik liever even niet, hij's wel van got iig).

hij kreeg nieuw geheugen dus wilde hij het andere verkopen..misschien draait het geheugen niet op 100MHz maar alleen op 133..

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Mischien is dat wel een idee voor mensen met waterkoeling.:)
Koppel gewoon je waterleiding aan een sprinkler en die hang je bovenin je kast, en daar weer een rookmelder aan.
Dus als je rookmelder normaal begint te loeien zet ie nu je hele kast onder water!

:+ mn fantasie slaat op hol

Alle proemn in n drek

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Grinnik.....
Op donderdag 04 januari 2001 14:39 schreef Yoram het volgende:
is er nog een manier om het toch nog te gebruiken?
Ja!! :) Je kunt em nog als sleutelhanger gebruiken. >:) Er zijn hierover al een aantal artikelen voorbij gekomen op tweakers.net, en mischien ook wel in de gathering.... Met een ijzerzaagje en een vijl kun je em doormidden zagen en afvijlen. Zorg er tevens voor dat je een groot genoeg gaatje hebt voor je sleutelring. Je hebt dan meteen de koelste sleutelhanger in je vriendenkring. B-) En waarschijnlijk ook de duurste! 8-)

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Het enige wat nog zou kunnen helpen is:

PC aanzetten, [CTRL] [Z] om je actie ongedaan te maken.

Als je NT hebt zou je bij het opstarten nog [SPACEBAR] for last known good configuration kunnen proberen!

:+

Verwijderd

Topicstarter
hahah leuk

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Da's mooi klote :(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
juist..maar ik ga een ruiltruc proberen of hoe jullie dat ook noemen, nou ja..idd bedankt voor de verfrissende reacties.. :(

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:57
succes :)

Verwijderd

Bij mij zit er in die Dram slotjes zo'n heuveltje, maar als je die eruit vijlt dan past het prima hoor. Vreemd, dat ze er zo'n obstakel in laten zitten... :+

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-08 17:51
dr bestaat een badram patch voor linux, zodat je verneukt geheugen kunt gebruiken... misschien heb je daar wat aan?

kun je vinden door op www.slashdot.org te zoeken naar badram (search staat helemaal onderaan)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
heb geen linux 8-)

• Crusader
  • Laatst online: 14:50

Crusader

Arc Nature

Yoram, mijn complimenten!

Je mag dan misschien niet superhandig zijn (zoals eerder al werd gezegd, we zijn allemaal bij het begin begonnen) maar de manier waarop je al deze (af en toe lullige)reacties opvat vind ik erg sportief van je!

Er zijn mensen die namelijk helemaal uit hun bol zouden gaan en iedereen verrot schelden. Maar jij blijft er koeltjes onder, erg knap :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

HAHAHHAA LACHUH HAHAHAHHAHAHHAHA DOKUS HAHAHHHAHHA KICKEN HAHAHHHAHAH DEZE MOET IK ONTHOUDEN!!!! HAHAHAHAHH HAHAHAHAHH HAHAHHHAH AHAHAHHH HAHAHAHAHH

nou ja da geheugen kan je weg pleuren, of je kunt proberen er garantie op te krijgen! :)

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 12:19
Op donderdag 04 januari 2001 18:51 schreef Caeculus het volgende:
HAHAHHAA LACHUH HAHAHAHHAHAHHAHA DOKUS HAHAHHHAHHA KICKEN HAHAHHHAHAH DEZE MOET IK ONTHOUDEN!!!! HAHAHAHAHH HAHAHAHAHH HAHAHHHAH AHAHAHHH HAHAHAHAHH

nou ja da geheugen kan je weg pleuren, of je kunt proberen er garantie op te krijgen! :)
HAAAAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAHAHHA nee, dan ben je geeen knuppel wilde je zeggen,

Je moet gewoon terug gaan naar die winkel, en zeggen dat er geen handleiding bij zat, en dat je hem er verkeerd in gestopt hebt...

zij kunnen jou niets kwalijk nemen, want er ZIT nooit een handleiding bij!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

• BoutWout
  • Laatst online: 06-05 10:47
Jullie zullen het wel niet geloven, maar ik had een 2e PCtje met een oud weet ik veel wat voor een moederbord.

met een 430VX chipset geloof ik, maar dat had 2 72 pins slots en 2 168 pins.

Ik een keertje een reepje 64 168 over dus 72 eruit (werkt niet samen) en 168 erin, mooi dat het verkeerd om zat --> Het kon op dat moeder bord echt --> geen hoekjes die dingen tegen hielden, het werkte ook op die oude manier, schuin erin en dan recht duwen.

Dus dat bord piepen (en stinken) maar ik was nog net optijd, alle stickertjes van het geheugen af gesmolten en fikke verbrand bij het eruit roppen, maar een paar minuten later andersom erin, en presto het werkte gewoon. 8-)

Dus niet te hard lachen, want een ieder hier kent zijn eigen PC perfect (toch...) maar je zult zien dat de eerste de beste keer dat je iets moet doen aan de PC van de ouders van je vriendin waar je voor het eerst bent, dat je dat hele ding opblaast.

Dus wees gewaarschuwd, maar niet te meer een goeie grap Yoram :)

Red een boom, eet een bever

Verwijderd

Topicstarter
Crusader, bedankt :):)
en boutwout, ik denk dus dat ik hetzelfde heb gehad als jij hebt. er kwam ook allemaal rook vanaf + een vlam ;)

als ik het er nu andersom in doe, geeft de pc aan dat het onstabiel geheugen is en start vervolgens niet op :'(

• _Cyber_
  • Laatst online: 02-08 22:22
Yoram, kan je niet ff een foto maken van die DIMM? (of hem onder de scanner leggen)
En die Foto ff hier plaatsen. Ben namelijk wel heel erg benieuwd hoe die DIMM van jou eruit ziet zodat hij op 2 manieren in de bank past.
En ik denk dat er nog wel meer hier zijn die dat graag willen weten.

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• RRX
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

en als dat er gewoon uitlegt moet iez'n moederbord maar ff onder de scanner leggen:)

mijn T.net systeemspecspagina

• ELD
  • Niet online

ELD

Op donderdag 04 januari 2001 14:51 schreef Vrieskist het volgende:
WHOEHAHA :)

sorry, ik vinnen goed :+
sukkeltje

• ELD
  • Niet online

ELD

nou nou niet zo gemeen iedereen
hij heeft gewoon een foutje gemaakt voortaan koop de dingen uit een winkel de prijzen zijn super laag

Verwijderd

Hij heeft gelijk hoor in mijn Commendor64 uit 1969 kan het geheugen ook via 2 kanten erin!! :D >:) :D

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 23:34
ik snap niet helemaal hoe je het er dan in gestopt hebt, kun je ns een pic posten?
Pagina: 1