Ik heb een DVD-R gebrand op een computer en wil deze nu op mijn eigen computer afspelen, alleen wil hij dit niet. Ik heb een gewone DVD-ROM in mijn computer zitten en het is zeker dat de cd goed is aangezien hij op andere computers het wel doet. Ik kan op mijn computer wel gewoon DVD's uit de winkel afspelen. Wie weet wat hier aan de hand is???
ligt waarschijnlijk dus aan jouw dvd-rom speler. welk merk + type heb je? en hoe zit het met dvd+r ofzo? een andere gebrande dvd dus?
heb een redelijk oude pc idd Welk merk ik heb weet ik niet. Ik heb een Fujitsu Siemens Scaleo 600 pc met P4 2.0GHz. Mijn CD-RW brander was van Philips.
CD-ROM/DVD : IDE-CD R/RW 16x12A (CD 40X Rd, 16X Wr)
CD-ROM/DVD : IDE DVD-ROM 16X (CD 40X Rd) (DVD 5X Rd)
Heb TDK DVD-R 4,7
Heb TDK DVD-R 4,7
[ Voor 4% gewijzigd door The One Pizza op 24-12-2004 15:56 ]
Kijk eens in je logboeken, als je daar veel fouten van 'cdrom' vindt, kan hij hem dus niet lezen.
We are shaping the future
nee staat niets van vandaag bij in mijn logboek.
Ben nog opzoek naar nieuwe firmware maar kan niets vinden voor mijn drive.
Ben nog opzoek naar nieuwe firmware maar kan niets vinden voor mijn drive.
[ Voor 59% gewijzigd door The One Pizza op 24-12-2004 16:01 ]
weet iemand of er een firmware update is voor mijn DVD-ROM speler.
Vertel eens wat je zelf al hebt gevonden en waar je hebt gekeken.The One Pizza schreef op zondag 26 december 2004 @ 14:24:
weet iemand of er een firmware update is voor mijn DVD-ROM speler.
Het is nog altijd niet zo dat de fabrikanten van CD/DVD branders/spelers en lege media 100% garanderen dat alle door hun gebrande DVD's op iedere pc werken.The One Pizza schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:47:
Ik heb een DVD-R gebrand op een computer en wil deze nu op mijn eigen computer afspelen, alleen wil hij dit niet. Ik heb een gewone DVD-ROM in mijn computer zitten en het is zeker dat de cd goed is aangezien hij op andere computers het wel doet. Ik kan op mijn computer wel gewoon DVD's uit de winkel afspelen. Wie weet wat hier aan de hand is???
Uit je verhaal kan ik ook niet echt opmaken wat de dvd wel en niet doet (spint hij nog wel op, of gebeurt er echt helemaal niks.
Je zou natuurlijk nog kunnen kijken of de dvd niet smerig of bekrast is.
Verder zou een beetje meer informatie niet overbodig zijn en ik kan me ook niet aan de indruk ontrekken dat je zelf niet tot nauwelijks hebt gezocht (Google/Got/Faq)The One Pizza schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 15:56:
heb een redelijk oude pc idd Welk merk ik heb weet ik niet. Ik heb een Fujitsu Siemens Scaleo 600 pc met P4 2.0GHz. Mijn CD-RW brander was van Philips.
Heb TDK DVD-R 4,7
Ik wel degelijk gezocht. Aangezien ik een update van mijn brander van de Philip- site heb gehaald heb ik die eerst helemaal doorzocht maar geen enkele deed het. Toen ook via Google gezocht maar kom ook niets vinden. Ik weet ook niet zeker welk merk het is en kan dit echt nergens vinden maar ik heb dus een Fujitsu PC met een Philips brander.
Wat de DVD betreft hij is helemaal schoon en hij werkt op andere pc's wel. Hij is ook gefinalized.
Wat betreft de DVD-speler. De lampjes knipperen een paar keer en dan stopt ie ermee. Je hoort hem niet hard draaien.
Wat de DVD betreft hij is helemaal schoon en hij werkt op andere pc's wel. Hij is ook gefinalized.
Wat betreft de DVD-speler. De lampjes knipperen een paar keer en dan stopt ie ermee. Je hoort hem niet hard draaien.
Heb je misschien een DVD+R gedownload? Oude dvd spelers willen daar nog wel eens problemen mee hebben. DVD-R wordt sowieso ondersteunt, maar omdat DVD+R later kwam, kan dat dus problemen veroorzaken bij oudjes.
Pagina: 1