Toon posts:

[LAN]Sphere-Lan, 10 t/m 12 Juni 2005

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vulture89/sphere-lan.jpg

Wat is Sphere Lan?
Sphere Lan is een lanparty georganiseerd door de crews van de Freelan, Ostlan en Lan-Eventz lanparty evenementen. Sphere II: HyperSphere is een grote all-around lanparty voor 1000 deelnemers, met daarbij veel game competities, een supersnel netwerk, beamers, 24/7 inhouse catering (met een Barbeque op zaterdagavond), een grote aparte slaapzaal, warme douches en alles wat je maar kan wensen op een lanparty.
Ik heb wel eens van een lanparty gehoord maar wat houd dat in?
Voor de personen die niet weten wat een lanparty is: Een lanparty is een meerdaags computer evenement waarbij bezoekers, veelal jongens tussen de 14 en de 30 jaar, hun eigen computer (met alles erop en eraan) van thuis meenemen en deze op de partylocatie opbouwen en aansluiten op het interne netwerk (een Local Area Network, kortweg LAN). Over dit netwerk worden dan games gespeeld, intra- of internet pagina's bezocht, gechat of bestanden uitgewisseld. 's Nachts gaat alles gewoon door, maar voor de vermoeide bezoeker is er vaak de mogelijkheid om zich in een slaapzaal. Als dit idee je aan staat, dan ben je van harte welkom op Sphere!
Wat zijn de kosten van Sphere-Lan?
Entree: Aan de deur: € 35,00
Vooruitbetaling:
Tot 31-12-2004: € 25,00
Tot 31-03-2005: € 27,50
Tot 31-05-2005: € 30,00
Na 31-05-2005 kan alleen nog aan de deur betaald worden
Wat kan je zoals verwachten op Sphere-Lan?
Op Sphere Lan vinden we de sfeer en het sociale aspect erg belangrijk. Daarom zullen we de locatie zo knus mogelijk aankleden. Zo gaat de standaard TL-verlichting uit en komen er o.a. discolampen en beamers in de zaal te staan. In een apart café gedeelte van het gebouw zal een 24-uur per dag een catering service aanwezig zijn die gedurende dit weekend ook warme snacks zullen verkopen. In dit café gedeelte kan je gezellig met vrienden of clanmaten aan tafel gaan zitten, een pilsje pakken, socializen en bijkomen van het intensieve gamen. Op de locatie zal tevens een hardware winkel aanwezig zijn waar je een beperkte collectie aan benodigde hardware kan kopen, zoals netwerkkaarten, -kabel, headsets, voedingen, muismatten en casemod materiaal.
Waaruit bestaat het netwerk?
Sphere II heeft een supersnel netwerk. Dit op een Foundry Bigiron 8000 backbone gebaseerde netwerk zal garant staan voor een hoge uptime, lage pings en hoge doorvoer snelheden. Iedere bezoeker zal een 10/100 Mbps full-duplex UTP aansluiting op het netwerk krijgen via op de tafels geplaatste HP switches. Op het beschikbare netwerk zullen alle standaard services draaien, zoals WWW, IRC, DNS, etc. Daarnaast zullen er nog heel veel gameservers draaien, evenals de nodige FTP servers. Bezoekers kunnen hun eigen servers gratis in onze netwerkruimte plaatsen!
Wie organizeert Sphere-lan
Sphere Lan wordt georganiseerd door de crews van de Freelan (Stichting Ambience), Ostlan (HCC) en Lan-Eventz lanparty's.
Welke compo's zijn er?
offtopic:
De volgende lijst met competities is een voorlopige lijst. Dit wil zeggen dat sommige spellen waarschijnlijk met hun opvolger gespeeld zullen worden. Zoals b.v. Battlefield Vietnam deze game zal in deze lijst waarschijnlijk door Battlefield 2 vervangen worden. Het kan dus zijn dat er nog kleine veranderingen plaatsvinden. Op de Lan kan het voorkomen dat in het geval van te weinig animo competities niet plaatsvinden (bij minder dan 6 deelnemende teams). Houd er tevens rekening mee dat men zich niet voor meerdere grote competities in kan schrijven omdat deze paralel aan mekaar gespeelt worden.

Bezoekers kunnen op Sphere ook zelf comppetities aandragen. Als je een competitie voor wilt stellen moet je er wel aan denken dat een compo pas door gaat als er minimaal 6 Teams of 10 spelers (bij 1 vs 1 games) op de lan aanwezig zijn.
Command and Conquerer Generals Zero Hour 1 vs 1
Battlefield Vietnam / BattleField 2 8 vs 8
Counterstrike / Counterstrike Source 5 vs 5
Counterstrike / Counterstrike Source 2 vs 2
Medal of Honor Pacific Assault 5 vs 5
Need for Speed Underground 2 1 vs 1
Call of Duty / Call of Duty 2 3 vs 3
Battlefield 1942 Classic 8 vs 8
Unreal Tournament 2004 iDM 1 vs 1
Unreal Tournament 2004 iCTF 2 vs 2
Warcraft Frozen Throne 1 vs 1
Wolfenstein ET 6 vs 6
Blobby Volley 1 vs 1
Fifa 2005 1 vs 1
Quake 3 1 vs 1
Doom 3 1 vs 1
Overige informatie
Media

Foto's
Foto's van de eerste Sphere-Lan
Promotie foto's :P

Filmpjes
Promo film, met de Kerstman. Nederlands
Promo film, met de Kerstman. Engels

Irc-Channel
#spherelan op Quakenet.

Owjah, ik heb toestemming van Terr.
/me <3 Terr ;x

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 20:13 . Reden: Header aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
:) , ik ben geweest naar sphere 1, en dat was heel erg leuk.
De locatie is super, midden in het bos.
Het enigste jammere was dat de compo's alweer es flopte :(

Maar goed..ik heb er toch veel plezier gehad.
En ik ga zeker naar sphere 2 :)

Hmm jammer dat er geen hl2: DM gespeeld word :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-10 12:39
Ik lees dat er geen normale cs competitie is, alleen source? Wat is dit voor rare streek ! De normale 1.6 is nogsteeds superieur aan source, en draait ook nog eens veel beter op alle systemen. Ik zou eerder alleen een normale cs competitie inlassen ipv source compo...

Maarja, ieder zijn mening, ik blijf lekker 1.6 spelen. Ik heb source wel, maar dat is meer arcade stijl raggen en heeft niks met cs te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Ik zou niet veel waarde hechten aan de compo's..
Die vallen meestal tegen op freelan/sphere en consorten.
Ik hoop natuurlijk dat het dit keer wel goed gaat he ! :P

Maar, als er veel mensen 1.6 willen spelen.
Dan word dat ook wel gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:20

Basszje

Reisvaap!]

Jammer ook dat UT alleen met weinig mensen gecompo'd wordt. Geen 5vs5 iCTF oid, lijkt mij veel leuker. Wat is er trouwens T aan iTDM met 1vs1 :? :+

Misschien kom ik wel als ik het aandurf :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De oliebollen moeten nog gebakken worden en ze zitten nu al aan juni te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-10 13:37

BioHazard

*\o/*

We worden kapotgegooid met LAN's :9
Niks mis mee, is alleen maar fijn :*)
Maar vriend van me was crew vorige Sphere lan en hij zegt dak zkr moet gaan.
Dus we zullen de agenda eens bekijken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Basszje schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 19:34:
Jammer ook dat UT alleen met weinig mensen gecompo'd wordt. Geen 5vs5 iCTF oid, lijkt mij veel leuker. Wat is er trouwens T aan iTDM met 1vs1 :? :+

WTF :o lol
kom kom kom :P

Dan moet je wel een got badge op doen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Timo op 24-12-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pandemic schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:02:
Ik lees dat er geen normale cs competitie is, alleen source? Wat is dit voor rare streek ! De normale 1.6 is nogsteeds superieur aan source, en draait ook nog eens veel beter op alle systemen. Ik zou eerder alleen een normale cs competitie inlassen ipv source compo...

Maarja, ieder zijn mening, ik blijf lekker 1.6 spelen. Ik heb source wel, maar dat is meer arcade stijl raggen en heeft niks met cs te maken.
Er staat Cs/Css dus ik neem aan dat ze beiden doen.

Foutjuh :P, Mjah als er genoeg mensen komen worden er nog meer compo's gehouden.
Dus ik weet het nog niet zeker ;)
Pagina: 1