Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6230, 6260 of SonyE S700

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ha allemaal,
Hierbij mijn eerste post. :)
Ik ben van plan een nieuwe gsm aan te schaffen. Ik twijfel tussen de volgende telefoons:
- Nokia 6230
- Nokia 6260
- Sony Ericsson S700i

Voor allemaal valt wat te zeggen natuurlijk. Persoonlijk neig ik naar de 6230, omdat daar normale MMC kaartjes in gaan en geen 'Reduced MMC's'.

• Radjesh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-11 13:40

Radjesh

hoi

Ik heb zelf de 6230 een week, en moet zeggen dat dit toestel wel relaxed is :D

Met die andere toestellen heb ik geen ervaring mee, dus daar doe ik geen uitspraken over :)

Niet

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Denk dat de 6230 heel erg verschilt van die twee andere, ik vind em meer als een telefoon voor een beetje beginners... De S700i is ook meer een PDA dan een telefoon, maar over die 6260 weet ik weinig..
BTW me broer heeft ook een 6230 en die had een 256mb erin en toen hij hem liet repareren zeiden ze dat een 256mb niet goed was omdat deze de processor vertraagt ofzo..

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Ik heb ook de 6230, en ik zou er zelfs €500 voor betaald hebben!

echt een prachttelefoon!

×××

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dit soort topics zijn niet de bedoeling, er zijn al tig van zulke topics geweest en 99% is gesloten. Je kunt ervaringen van gebruikers in de centrale topics over de desbetreffende telefoon vinden en daarnaast ook nog de search-functie gebruiken.
Hieronder dus de (op het moment) centrale topics over de telefoons die je opnoemt.

6230: [rml]Nokia 6230 [ deel 13][/rml]
6260: Nokia 6260
S700i: Het Sony Ericsson S700 topic

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-11 20:22

Korakal

Up up up!

FlipFluitketel heeft het precies goed verwoord; dit soort topics zijn dus niet de bedoeling (zie ook de Internet & Telefonie - policy en FAQ).

Verder vind ik de startpost wel érg mager, ik heb niet het idee dat je op de hoogte bent van Het algemeen beleid. Ik wil je dan ook dringend aanraden om die eens goed door te nemen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.