Toon posts:

Problemen met Geforce2 Ti en Radeon 7500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekke problemen met deze twee kaarten die ik in mijn computer heb gezet. De Geforce2 Ti heb als AGP kaart en de Radeon 7500 als PCI. Heel vaak als ik mijn PC opstart dan doet de Geforce2 Ti het totdat Windows opstart, dan schakelt hij uit en gaat het beeld over naar de Radeon 7500 (PCI) kaart. Ik wil zeg maar op beide schermen kunnen werken.

Soms doet hij het wel goed en vaak na veel gerommel met het opnieuw installeren van de GeForce2 Ti drivers, het uninstallen van de kaart, het disbale of enable van de kaart doen beide kaarten het weer.

Als OS gebruik ik XP prof en de drivers van de Geforce2 Ti is 6.14.10.6177

Ik snap er niets van wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn. Ook het verplaatsen van de PCI kaart naar een ander slot gaf geen oplossing.

Hoop dat iemand me kan helpen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer eens een ander PCI-slot voor de Radeon?

Verwijderd

Topicstarter
Ook gedaan. Geen oplossing.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-07 17:36
Probeer Ultramon eens te installeren. Dat programma is in mijn ervaring beter in het managen van een dual monitor setup dan de gemiddelde videokaart driver. En bovendien werkt 't ook goed met twee aparte videokaarten.

Verwijderd

Ho.

Zet je geforce agp kaart als primary. Extend je radeon als 2de desktop.

De reden waarom loaden eerst met de gf begint is omdat je Radeon schijnbaar op primary staat en dus in windows gebruikt wordt. Vaak zelf genoeg gehad.