Toon posts:

[XP] Ik moet ineens telkens op F5 drukken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als je in Windows Explorer zit, dan kun je mappen aanmaken, bestanden verwijderen. Als je een bestand verwijderd vraagt 'ie of je het zeker weet. Dan klik je natuurlijk op JA - kan geloof ik ook direct, dus zonder prompt met shift del, maar dat terzijde - en dan 'verdwijnt' het icoontje.

Dat laatste is bij mij dus niet het geval, ik moet eerst op F5 drukken, ook als ik een nieuwe map aanmaak, dan zie ik niets (dus geen nieuw mapje met daarin de tekst New Folder met een cursor erbij), ik kan dan wel typen en dan op ENTER drukken, maar ik zie niets.
Als ik dan vervolgens op F5 druk zie ik het mapje met de naam ineens.

Het valt mij net ineens op, ik snap niet hoe het ineens kan. Sinds net dus, gisteren deed het nog gewoon, toch?!

Ik heb gezocht, maar ik kan het echt niet vinden.

Ik draai Windows XP SP 2.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 20:30

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Dit is gewoon normaal. met F5 vernieuwe je je scherm en dan zie je dat wat je gewijzigd heb ook daadwerkelijk weg/anders is.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, hoor. Dat is niet gewoon of normaal. Wel als je op het netwerk werkt, maar niet lokaal.

Ik wilde net typen dat ik je ff niet kan helpen, maar hardeschijf gelukkig wel. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Room42 op 24-12-2004 14:14 ]

Koop al mijn ads!

Verwijderd

Topicstarter
Je mmpas, je snapte mij niet. Er kwam gewoon geen mapje. Het was absoluut niet normaal.

Verleden tijd? Ja, klopt. Het is nu ineens niet meer.

Het was wel heel gaar. Ik probeer het duidelijker te maken:

Je bent op GoT
Je klikt op een subforum
Je ziet de topics in dat subforum
Je klikt op een topic
Je ziet de berichten in het topic
Je drukt op New Reply
Je ziet gewoon nog steeds de berichten in het venster, je ziet geen venster waar je kunt typen.
Je typt iets 'in het niets': je ziet niets verschijnen op je scherm
Je verstuurt het bericht door middel van een snelheidstoets (die er in dit geval niet is, maar ENTER in het geval van een map openen)
Je gaat naar datzelfde topic
Je ziet jouw 'in het niets getypte' reply niet!
Druk je op F5,
Zie je hem wel!

Duidelijk? Maar het is nu over, gelukkig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 14:17 ]

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 20:30

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Heel appart. maar gelukkig is het opgelost.
Pagina: 1