Als je in Windows Explorer zit, dan kun je mappen aanmaken, bestanden verwijderen. Als je een bestand verwijderd vraagt 'ie of je het zeker weet. Dan klik je natuurlijk op JA - kan geloof ik ook direct, dus zonder prompt met shift del, maar dat terzijde - en dan 'verdwijnt' het icoontje.
Dat laatste is bij mij dus niet het geval, ik moet eerst op F5 drukken, ook als ik een nieuwe map aanmaak, dan zie ik niets (dus geen nieuw mapje met daarin de tekst New Folder met een cursor erbij), ik kan dan wel typen en dan op ENTER drukken, maar ik zie niets.
Als ik dan vervolgens op F5 druk zie ik het mapje met de naam ineens.
Het valt mij net ineens op, ik snap niet hoe het ineens kan. Sinds net dus, gisteren deed het nog gewoon, toch?!
Ik heb gezocht, maar ik kan het echt niet vinden.
Ik draai Windows XP SP 2.
Dat laatste is bij mij dus niet het geval, ik moet eerst op F5 drukken, ook als ik een nieuwe map aanmaak, dan zie ik niets (dus geen nieuw mapje met daarin de tekst New Folder met een cursor erbij), ik kan dan wel typen en dan op ENTER drukken, maar ik zie niets.
Als ik dan vervolgens op F5 druk zie ik het mapje met de naam ineens.
Het valt mij net ineens op, ik snap niet hoe het ineens kan. Sinds net dus, gisteren deed het nog gewoon, toch?!
Ik heb gezocht, maar ik kan het echt niet vinden.
Ik draai Windows XP SP 2.