Toon posts:

[Outlook] Netwerkwachtwoord komt altijd terug*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Win xp als ik outlook opstart en mijn mails wil halen moet ik telkens mijn netwerkwachtwoord ingeven??Ook als ik zeg dit te onthouden.Control userpasswords 2 ook al uitgeschakeld?
Een probleem bij Microsoft ivmHKEY CURRENT USER en dan de sleutels aanpassen werkt niet??
:(

Verwijderd

Emailaccount wijzigen via opties wil wel eens helpen ipv ww ingeven in pop-up venster
Anders account ff verwijderen en opnieuw toevoegen na reboot.

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Je zegt van niet, maar volgens mij moet het toch echt deze zijn.. Probeer het anders nog eens. Dit is echt een bugje

Sign here against sigs

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit is meer SA, en als je daar in de FAQ kijkt kom je het volgende tegen waar je wellicht wat aan hebt:

Outlook (Express) kan geen wachtwoorden onthouden?

De vakantie heeft alweer heimwee naar mij

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ddt007,

Welkom op GoT :)
Ik mis in je topic een aantal zaken die we wel op GoT verwachten (zoals je kan lezen in de Registratievoorwaarden en faq die je doorlas toen je je registreerde op GoT)

Ten eerste staat je topic fout in Windows Operating Systems - zoals je op erg veel plekken kan lezen horen vragen over Internet Explorer, Office en Outlook express e.d. niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen.

Daarnaast verwachten we op GoT dat je vrij duidelijk aangeeft wat je probleem is - nu denk ik wel dat het duidelijk is, maar je hebt het over 'Outlook', en Windows heeft geen outlook, dus je zal de Outlook van een bepaalde Office bedoelen vermoedelijk. Het is dan echter wel belangrijk om te weten welke Office (Outlook) versie je het hier over hebt. Vergeet dat soort dingen niet te vermelden :)

Daarnaast is het mij niet helemaal duidelijk welke registry key? Heb je misschien een linkje met wat je precies al geprobeerd hebt? :)

Ik ga nog even je topic verplaatsen naar Software Algemeen :)

[FORUM=0]forum 0[/FORUM]