Pentium II tegen Cellie

Pagina: 1
Acties:

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 10:49
Ik heb een pentium 350 MHZ staan die ik niet stabiel hoger dan 392 kan krijgen, een minimaal verschil dus. Ik had nu dus een vraagje of een celly in de zelfde socket als de pentiumII processor kan, en zoja welke cellie kan ik het beste kopen, m.b.t. de prijs overclock>:) verhouding.
MZZL

BuzzerCrAsH

Verwijderd

ER zijn converters voor PII--> Cellie , maar of dit stabiel is weet ik niet, een wbt de snelheid: ik heb daar geen reet verstand van

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 10:49
Maar als je een Cellie zou willen heb je gelijk een ander moederboard nodig, het is niet zo als met AMD dat je er zowel een Duron als een TB op kunt zetten??

BuzzerCrAsH

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:28
een celeron 366 met een slocket (converter dus), die draaien op 550Mhz... kijk ff bij vraag en aanbod voor cheapo oplossingen.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

die converters zijn voor 25 piek wel te krijgen en zijn gewoon goed stabiel. (dus van slot1 naar ppga/fcpga/socket370)

waar je wel op moet letten is dat je moederbord een celly2 aan kan. Hij moet dan minder dan 2 volts kunnen leveren, nou ja, weet niet precies meer hoe het zat, maar dat is wel uit te zoeken via de website van de fabrikant).
Anders kan je altijd nog voor een celly1 gaan, die gaan tot 533 mhz en passen eigenlijk zeker weten wel in jou moederbord.