Heeft er iemand een idee hoe een website plotseling verwijderd van google kan zijn zonder dat er vreemde dingen in de source zijn opgenomen. De tweede dag na het toevoegen aan google was de site meteen de derde zoekresultaat en de 4de dag volledig verdwenen. Mijn provider vermoedt dat een derde hiermee te maken heeft. Is zoiets dan mogelijk en hoe hebben ze dat dan gedaan. Belangrijker nog: hoe kan ik de site weer toevoegen? Nogmaals toevoegen heeft tot nu toe namelijk niet gewerkt.
Je kunt een site niet verwijderen, toevoegen kan gewoon op de website zelf. Als jij geen 'vuile' trucjes gebruikt hebt zou hij nooit zomaar verwijderd mogen worden.
ik heb wel eens gelezen dat je site van google aan de w3c standaard moet voldoen. dus voldoet je site daar niet aan dan wordt je verwijderd. kijk anders even op www.w3c.com. daar kan je je site testen of die wel volgens de w3c standaard is gemaakt.
je kan natuurlijk ook even google e-mail. hun klantenservice is echt uistekend.
je kan natuurlijk ook even google e-mail. hun klantenservice is echt uistekend.
[ Voor 31% gewijzigd door LoeiOrdinair op 24-12-2004 13:31 ]
Dat lijkt mij de grootste lariekoekLoeiOrdinair schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:29:
ik heb wel eens gelezen dat je site van google aan de w3c standaard moet voldoen. dus voldoet je site daar niet aan dan wordt je verwijderd. kijk anders even op {url}www.w3c.com[/url].
|>
In dat geval zou de database van google zo'n 99% kleiner zijn dan dat hij nu is.LoeiOrdinair schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:29:
ik heb wel eens gelezen dat je site van google aan de w3c standaard moet voldoen. dus voldoet je site daar niet aan dan wordt je verwijderd. kijk anders even op www.w3c.com. daar kan je je site testen of die wel volgens de w3c standaard is gemaakt.
Doe de naam van je site eens. dat praat makkelijker.
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Dat is in ieder geval volstrekte onzin. Je wil niet weten op wat voor ranzig geschreven websites ik af en toe uitkom via googleLoeiOrdinair schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:29:
ik heb wel eens gelezen dat je site van google aan de w3c standaard moet voldoen. dus voldoet je site daar niet aan dan wordt je verwijderd. kijk anders even op {url}www.w3c.com[/url].
Wat ik me verder afvraag: Hoe kom jij binnen 3 dagen op de vierde plaats van de zoekresultaten? Had je zo'n specifieke zoekterm gebruikt? Of heb je misschien stiekem wat slinkse trucjes gebruikt, zoals hidden text, onzichtbare text, etc.?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Onzin, alles sites worden opgenomen door google, als al die miljarden site ook nog eens gevalideerd zouden moeten worden zouden er hooguit een paar duizend sites in staan. En dit zou de servers van google veels te zwaar belasten.LoeiOrdinair schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:29:
Het is wel zo dat gevaildeerde sites beter geindexeerd en hoger gerankt worden. En dat is niet omdat ze gevalideerd worden door google maar omdat ze gewoon een duidelijkere structuur hebben. Hierdoor kan de googlebot ze beter 'lezen'.
wat ik trouwens wel zelf heb meegemaakt is dat je een meer dan ... hits moet hebben. anders wordt je ook verwijderd. google is echt super moeilijk. print de faq van googel maar eens uit daar staat heel veel in. (meer dan 100 pagina'sSimon schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:30:
[...]
Dat lijkt mij de grootste lariekoekIk ken bakken met niet w3c standaard compatibele sites die geindexeerd worden door google. Zou ook erug stom zijn van google
Verwijderd
Nadat je site is gecached word je niet zomaar verwijderd. Welke organisatie Google ook zou volgen. (Het klopt dat ze dingen doen met semantische elementen e.d., maar heel erg goed ondersteunen ze de standaarden ook weer niet.)
Zoek is op je URI of iets dergelijks of probeer iets anders kenmerkend voor jouw site.
Zoek is op je URI of iets dergelijks of probeer iets anders kenmerkend voor jouw site.
Dat is volkomen onzin. Goede semantische markup kan wel helpen bij het behalen van een hogere ranking op relevante keywords, maar het is zeker geen vereiste.LoeiOrdinair schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:29:
@TS: misschien kun je beter een paar dagen wachten en dan kijken waar de site terechtkomt. De Google-database is altijd in beweging en het kan een paar dagen duren voordat een site goed wordt geindexeerd en in context geplaatst.
Hoe een derde daarbij van invloed zou kunnen zijn begrijp ik niet, hooguit kun je Google-resultaten wat beinvloeden door onduidelijke links te plaatsen naar een pagina. Kijk eens of de site niet een paar pagina's verderop in de zoekresultaten staat.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Als hij nigeriaanse-regenpijpverwamers verkoopt zal hij vrij snel op nummer 1 staandawuss schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:32:
Wat ik me verder afvraag: Hoe kom jij binnen 3 dagen op de vierde plaats van de zoekresultaten? Had je zo'n specifieke zoekterm gebruikt? Of heb je misschien stiekem wat slinkse trucjes gebruikt, zoals hidden text, onzichtbare text, etc.?
mpass: Dat is echt de grootste kolder.
Een aantal dingen zullen zeker helpen, (juiste tags voor juiste content), geen frames etcetera maar dat als je website niet aan de W3C normen voldoet niet bij Google wordt opgenomen is een groot fabel.
Opnieuw aanmelden en eens wat onderzoek doen naar het maximaliseren van de vindbaarheid van je website. Ook hier is een hele hoop over te vinden.
Opnieuw aanmelden en eens wat onderzoek doen naar het maximaliseren van de vindbaarheid van je website. Ook hier is een hele hoop over te vinden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()