USB Hub

Pagina: 1
Acties:

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:07

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Topicstarter
Ik ben van plan om zeer binnenkort een USB Hub aan te schaffen. Iemand ervaring met de diverse merken ? Ik wil er een printer, een scanner en een ps1 joypad aan hangen. Is het dan nodig om een USB-Hub met externe voeding aan te schaffen / gebruiken of kan de hub voldoende power uit de comp zelf halen (de printer en scanner hebben elk hun eigen voeding) ?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Hmmm.., ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien zonder ext. voeding.., maar waar je wel op moet letten is dat je een fast USB hub neemt, anders kun je probleemen krijgen als meerdere app. tegelijk gebruik van je HUB maken.

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:07

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Topicstarter
Op donderdag 04 januari 2001 14:45 schreef digital8 het volgende:
Hmmm.., ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien zonder ext. voeding.., maar waar je wel op moet letten is dat je een fast USB hub neemt, anders kun je probleemen krijgen als meerdere app. tegelijk gebruik van je HUB maken.
Thanx voor de info. Ik heb er 3 gevonden, Sitecom, Target en Dynalink en ze hebben alle 3 de optie eigen voeding (dus via USB) of externe voeding (via adapter). Omdat ik dus eigenlijk al te veel adapters in de wandcontactdozen heb zitten zou ik willen weten of ik wel genoeg power krijg indien ik de eigen voeding gebruik.

Hoe kun je trouwens zien of je te maken hebt met een 'fast USB hub' ? Ik kan deze term namelijk bij geen van drieen terug vinden.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Ik zou gaan voor een externe voeding. Ik heb het al eens meegemaakt dat de voeding van de pc bij meer dan 3 apparaten op USB (voeding 230 Watt, Athlon proc. met GForce :) )rare dingen ging uithalen met het systeem.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage