Toon posts:

[java] Script aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb hier een java script gevonden die ik graag wil gebruiken voor mijn website.. Maar het moet zo worden aangepast dat hij de plaatjes uit een bepaalde directory haalt.

http://www.dynamicdrive.c...ndex14/leftrightslide.htm

Heeft iemand ooit zo'n soort script gezien? Of heeft iemand een goede site met (liefst nederlands) tutorials hoe ik java zelf een beetje kan schrijven?

Ik kan zelf niet goed programmeren en heb helaas geent ijd om dit echt te leren. Ik heb heel internet al lopen afzoeken naar zo'n script maar kan het maar niet vinden..

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Zoiets:
http://www.nobellaan.nl/got/slider.htm

Deze kun je simpel aanpassen.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:31

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ten eerste is heel de devschuur gericht op het zelf programmeren. Het is niet de bedoeling dat je hier een wens neerplemt en dat anderen het vervolgens maar voor je gaan programmeren. Daarnaast hoort javascript in Webdesign & Graphics. Maar ook daar geld dat dit soort topics daar neit worden gewardeerd. Lees in het vervolg wat vaker de FAQ en de quickstart.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-05 22:02

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Hoi angelss,

Support op 3rd party scripts geven we hier niet. Het gaat hier om het zelf programmeren. Het feit dat je zelf niet goed kan programmeren en het niet wil leren geeft voor mij duidelijk aan dat je post hier niet thuis hoort.

Lees ook P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic eens door voordat je hier weer een topic opent ;)

:w janoz

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.