Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tip] nieuw topic zichtbaar, edit ook?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:42
Ik heb een tip ter verbetering van dit prachtige forum.
Tenminste, dat vindt ik zelf :)

Als ik GoT open, zie altijd meteen wat de topics zijn die nieuw zijn of waar een nieuwe reactie op gekomen is. Hartstikke handig. De mapjes worden dan rood en iedereen waat meteen dat er wat nieuws is gezegd.

Nu probeer ik zelf zoveel mogelijk de edit te gebruiken, om topics niet onnodig lang te maken. Helaas is dat nu niet te zien volgens mij. Kunnen we daar niet iets aan doen?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Als die edit bijvoorbeeld 15 minuten later zou zijn post ik altijd gewoon een nieuwe reply. Je mag best 2 keer achter elkaar posten, en een berichtje meer of minder op GoT maakt ook niet uit ;)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

André schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:07:
Als die edit bijvoorbeeld 15 minuten later zou zijn post ik altijd gewoon een nieuwe reply. Je mag best 2 keer achter elkaar posten, en een berichtje meer of minder op GoT maakt ook niet uit ;)
posthoer :/ :P

Intentionally left blank

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:42
Inderdaad, ik wou het dus om dit soort reacties te voorkomen O-)

Vaak heb je een post waarin wat mist. Als je daar achter bent gekomen en (soms essentiele) informatie hebt toegevoegd, heeft dat nu geen zin want niemand valt op dat je wat ge-edit hebt. Dat zie je alleen als je alle toevoegingen in een nieuwe post drukt.

Maar goed, het was maar een suggestie. Posten we gewoon lekker verder. Tot nu toe heb ik nog steeds geen 1000 post topic gestart, dus ik kan nog wel even voorruit. 8)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Kunnen we daar niet iets aan doen?
nope :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Dit topic is gesloten.