Toon posts:

Probleem met nieuwe games op me SiS650?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb enkel nieuwe games,

Roller Coaster Tycoon 3
Sims 2
Prince Of Persia : Warior Within

en alleen sims 2 wil het doen maar erg langzaam.
Is deze videokaart wel goed want me computer is nog geen half jaar oud dus dacht dat die wel redelijk up to date zou zijn.

Zijn er misschien drivers die dit probleem oplossen.

Me andere specs zijn,

Pentium(R) 4 CPU 2.80Ghz
Kloksnelhied: 2.81Ghz, 704MB
En dus SiS650 3d kaart die 64Mb van me gewone ram in neemt.

• Xer0X
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 00:10

Xer0X

Gotha know??

Voor die spellen is een onbourd video kaart niet voldoende. Je zal toch en aparte videokaart moeten kopen helaas

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:44

Coldcat

HODL

Ik zou er ook een gewone AGP videokaart inzetten. HEt scheelt heel veel in prestaties en je hebt die 64MB gewoon vrij als werkgeheugen.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Verwijderd

Die SiS kaart die je nu hebt is echt twee maal niks. Die is waarschijnlijk nog DirectX 7 zelfs, en dat is metteen ook de reden dat die games niet draaien, die hebben minstens DirectX 8 nodig, en PoP waarschijnlijk zelfs DirectX 9

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:12:
Die SiS kaart die je nu hebt is echt twee maal niks. Die is waarschijnlijk nog DirectX 7 zelfs, en dat is metteen ook de reden dat die games niet draaien, die hebben minstens DirectX 8 nodig, en PoP waarschijnlijk zelfs DirectX 9
oudere kaarten kunnen ook wel nieuwere directx versies draaien, alleen zonder de fancy effecten die in de nieuwere DX versies zitten :)

Verder ben ik ook van mening dat een gewone agp kaart een boel prestaties winst zal geven, bv. een Ati Radeon 9800 of een Nvidia geforce FX 6600 oid

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 13:19 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Dit soort spellen zijn ook al goed te doen met een Radeon 9550 of 9250, scheelt weer €130 t.o.v. de kaarten die jij noemt.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Dat is waar, maar gezien het feit dat je graag wil dat je videokaart wat langer mee gaat dan 6 maanden, zou ik toch kiezen voor een iets sneller exemplaar, zo bespaar je op de lange termijn meer..

Verwijderd

Topicstarter
Oke zal maar een nieuwe 3d kaart kopen. een kennis heeft me de ''radeon 9600 pro'' aan geraden dus denk dat ik misschien die koop.
Maar eerst nog ff kijken naar enkele andere 3d kaarten.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dat is zeker een goede kaart. veel bang for the buck.
Echter als je nog iets meer geld wilt uitgeven.
zon 200 euro kan je voor een 6600gt gaan of een 6800 le.
Het ligt er ook aan. Als je die spellen op lage resoluties wilt spelen en medium details is die 9600 pro ook nog goed genoeg..

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:44
@ TS,welkom op GoT de Sapphire ATi 9600 XT kost nu ook nog maar 130,95 :+

edit:
En b.v komplett.nl heeft hem WEL op voorraad voor 132,99

[ Voor 57% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-12-2004 22:21 ]

Pagina: 1