Advies, router

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb een router: Sitecom wl-018. Dit is een draadloze router, maar die was niet goed genoeg qua draadloos netwerk. Dus ik heb er een wl-500g van asus bij gekocht en die is super. Maar deze staat op de 2e verdieping en fungeert als acces point.

Dus de Sitecom fungeert nog steeds als router en ik gebruik het draadloze gedeelte dus niet. Maar nu blijkt dat de downloadsnelheid belabberd is, en ik moet hem regelmatig resetten omdat het internet dan plat ligt! Oftewel, ik wil een nieuwe router en geen sitecom.

Dus dacht ik, dan neem ik een goed merk: 3com. Dus ik een 3Com 3C857-ME OfficeConnect Cable/DSL Gateway besteld. Blijkt na 2 weken dat ie niet leverbaar is.

Nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe goede router, dit hoeft geen draadloze te zijn want daar heb ik mijn asus voor. Dus gewoon een normale router. Ik ben een beetje bang dat ik weer een miskoop doe, dus wie kan mij welk merk en type aanraden?

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Kan niemand mij een goede router adviseren?

• JorisPenders
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-04 22:01

JorisPenders

Designer & Coder

Cisco :P
Koop gewoon een Edimax-dingetje.. zijn niet duur en ik ken niemand die er problemen mee heeft...

SystemSpecs -- WebArea - Your Online Home -- Webdesign

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05:15
Draytek 2200E+ bijv.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:41
Linksys BEFSR41 ?

Verwijderd

Mja, dit soort topics werken niet. "wie heeft er ervaring met xx" en "wie weet een goede xx" zijn vragen die op dit forum niet echt thuishoren.

Ga gewoon lekker zelf reviews lezen en producten shoppen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.