Toon posts:

[visio] veel schema's printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he allemaal,

ik zit op m'n werk met mijn nieuwe proces flows in visio en dat zijn er een stuk of 70 a 80. Maar natuurlijk allemaal losse visio bestanden en die moeten allemaal geprint worden. Is er een manier om alle drawings (met meerdere pages) in één bestand te gooien zodat ik maar één keer een bestand hoef te printen?

Ik kan namelijk wel "insert page" doen maar dan kan ik geen andere visio drawing importen. Laat staan een drawing met meerdere pages.

thanks

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 00:28
Welke software draait er bij jou?

Als ik even snel kijk onder Windows XP met Office 2003 zie ik dat als ik bijvoorbeeld meerdere .doc of .xls bestanden selecteer, daarop rechtsklik, dat ik dan kan kiezen voor de optie "Afdrukken".

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Verwijderd

Topicstarter
oh....nee ik heb windows 2000 met visio 2000

oh en btw. als je dat doet wat je net voorsteld dan opent ie gewoon alle drawings apart en ik denk niet dat mijn pc'tje 80 windows met visio drawings open leuk gaat vinden. Hij vind het al lastig om er twee open te hebben :(

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 12:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:16:
oh....nee ik heb windows 2000 met visio 2000

oh en btw. als je dat doet wat je net voorsteld dan opent ie gewoon alle drawings apart en ik denk niet dat mijn pc'tje 80 windows met visio drawings open leuk gaat vinden. Hij vind het al lastig om er twee open te hebben :(
Gewoon 's avonds tegen 18:00 aanklikken en een aantal uur wachten :) Geduld is een schone zaak :)