Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Als je die [i] er gewoon inzet, en de [code]-tag afsluit met een [/code]-tag, i.p.v. [/], is er niets aan de hand
Wel vreemd dat een [i]-tag zoveel verschil maakt, alsof 'ie gedeeltelijk wel vergevingsgezind is, en gedeeltelijk niet
chem, any thoughts on this ?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Hierdoor denkt de parser dat de [/] bij de [i] hoort, hetgeen logisch is in de stack.
[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 24-12-2004 12:52 ]
Intentionally left blank
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Mjah, dat gedeelte snap ik wel, maar als ik me goed herinner was het zo dat de [code]-tag alleen maar afgesloten mocht worden met een [/code]-tag, juist om deze problemen te voorkomen.crisp schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:51:
inderdaad, de parser raakt in de war doordat je niet expliciet met [/code] afsluit.
Hierdoor denkt de parser dat de [/] bij de [i] hoort, hetgeen logisch is in de stack.
Dus dit is echt een bug in de parser
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| 'code' => array( 'id' => 'code', 'name' => 'Code segment', 'type' => 'complex', 'trim' => 'both', 'strip' => false, 'allows' => array(), 'denies' => array('all'), 'attr' => array('language','line','tabwidth','filename'), 'func' => array('this','tag_code') |
denies all, dus in feite zou de parser binnen de [code]-context de [i] moeten ignoren. Het wordt pas vervelend op het moment dat je ergens in je code een [/code] of [ /] (zonder spatie) hebt staan, dus in feite heb je wel gelijk
[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 24-12-2004 18:41 ]
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()