[Internet Explorer] Hotmail.com niet op te vragen

Pagina: 1
Acties:

• nenne
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-06-2024
Beste Tweakers,

Al sinds geruime tijd kan ik op de computer van mijn ouders www.hotmail.com niet opvragen. Zowel via MSN als via Internet Explorer duurt het een eeuwigheid voordat ik eindelijk de melding krijg "Kan de pagina niet openen" of iets dergelijks (inloggen lukt wel maar de mailbox ophalen niet). Ik heb geprobeerd Hotmail via Outlook te downloaden maar ook dat werkt niet: bij het ophalen van de mappen vindt er een error plaats, waarna de handeling wordt afgebroken...

Ik maak gebruik van Windows ME en Internet Explorer 6.0 en ook Mozilla Firefox 1.0.

Weet iemand wat de reden van dit probleem kan zijn?

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:53

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Daar kunnen heel veel problemen voor zijn. misschien is het wel virus op spyware. maar het kan ook zijn dat je instellingen op je router niet goed staan (als je die gebruikt). als je wat meer informatie over je verbinding, systeem en wat jij geprobeerd heb post moeten we er wel uit kunnen komen.

kan je wel bijvoorbeeld via het ip adres op de site van hotmail komen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

IE is geen OS dus WOS Software Algemeen (zie ook Windows Operating Systems - Policy :) )

Check de tip in de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger voor de zekerheid even. (En natuurlijk help.msn.com maar dat spreekt voor zich).

Je kuint wel andere SSL verbindingen opzetten en je datum& tijd staan goed?

edit:

Herstel: de SA FAQ is niet relevant, het werkt natuurlijk ook niet in Ff.

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 24-12-2004 10:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• nenne
LoeiOrdinair schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:00:
Daar kunnen heel veel problemen voor zijn. misschien is het wel virus op spyware. maar het kan ook zijn dat je instellingen op je router niet goed staan (als je die gebruikt). als je wat meer informatie over je verbinding, systeem en wat jij geprobeerd heb post moeten we er wel uit kunnen komen.

kan je wel bijvoorbeeld via het ip adres op de site van hotmail komen?
Ik maak gebruik van een ADSL-verbinding en heb geen router. Tevens gebruik ik NAV 2004 en AdAware: volgens deze software is mijn systeem "schoon". Zoals ik eerder een beetje onduidelijk vermeldde kan ik wel op www.hotmail.com komen, maar als ik op de knop inloggen klik kan de pagina na lange tijd niet worden opgevraagd :(

• nenne
"Windows Operating Systems: Voor al je problemen met Windows of met onderdelen daarvan. Voor software problemen als Outlook, Internet Explorer, etc mag je in Software Algemeen je vragen stellen."

Sorry, niet goed gelezen

[ Voor 10% gewijzigd door nenne op 24-12-2004 10:07 ]

Verwijderd

Ik kom eigenlijk alleen maar even melden dat het probleem me bekend voorkomt.
Als mijn zus op bepaalde dagen wil inlukken, lukt dat op geen van de aanwezige computers, terwijl ik, met een ander account, wel kan inloggen.
Probeer daarom eens met een ander account in te loggen op de computer en kijk of dat wel werkt.
Als dat namelijk zo is, ligt het probleem bij Hotmail zelf (overbelasting van een bepaalde server?) en niet bij jou! :)

• nenne
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:12:
Ik kom eigenlijk alleen maar even melden dat het probleem me bekend voorkomt.
Als mijn zus op bepaalde dagen wil inlukken, lukt dat op geen van de aanwezige computers, terwijl ik, met een ander account, wel kan inloggen.
Probeer daarom eens met een ander account in te loggen op de computer en kijk of dat wel werkt.
Als dat namelijk zo is, ligt het probleem bij Hotmail zelf (overbelasting van een bepaalde server?) en niet bij jou! :)
Helaas, het probleem is bij meerdere mensen bekend hier dus deze redenering gaat niet op :/

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:53

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

nenne schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 10:05:
[...]

Ik maak gebruik van een ADSL-verbinding en heb geen router. Tevens gebruik ik NAV 2004 en AdAware: volgens deze software is mijn systeem "schoon". Zoals ik eerder een beetje onduidelijk vermeldde kan ik wel op www.hotmail.com komen, maar als ik op de knop inloggen klik kan de pagina na lange tijd niet worden opgevraagd :(
en heb je dat probleem ook met andere beveiligde pagina's?

Verwijderd

Er gaat hier al een topic over.
Enige dat je kan doen is een andere browser nemen.
Firefox...
Er is nog geen oplossing voor :)
Pagina: 1