Toon posts:

Computer opstarten met het toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om de computer op te starten met het toetsenbord. Ik ken iemand die zegt dat het kan, dat hij het zelf eerst had, maar nu niet meer weet hoe het moet.
Ik zou dit graag willen weten, is er een bepaald programma voor?
Ik heb al geprobeerd; zoeken met google, zoeken met GoT, Logitech software (Ik heb een Logitech Media Keyboard)

Alvast bedankt,
H :P rned_Devil

Verwijderd

Het hangt van het bios en de voeding van je computer af. Je geeft te weinig gegevens om je te kunnen vertellen hoe het moet. Kijk in de handeiding van je moederbord hoe je in het bios komt, en welke mogelijkheden er zijn.

De meeste moderne computers kunnen dit idd.

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:25

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

dat hangt ook van je BIOS af. Maar je kan windows XP (dacht standby) zetten en dan weer met je toetsenbord aan zetten.

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-02 08:08

OgWok

U.N.C.L.E.

Hangt helemaal van je bios af. Bord wat ouder dan kan je het vergeten.

Heb hier een Shuttle barebone staan en je kan in die bios aangeven met welke toets het systeem moet starten, of met een beweging/klik van de muis; maar die is ook niet oud.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23

breinonline

Are you afraid to be known?

OgWok schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:21:
Hangt helemaal van je bios af. Bord wat ouder dan kan je het vergeten.

Heb hier een Shuttle barebone staan en je kan in die bios aangeven met welke toets het systeem moet starten, of met een beweging/klik van de muis; maar die is ook niet oud.
Dit kan je inderdaad in je BIOS instellen, zie de handleiding van je moederbord als je het niet kan vinden. Overigens hebben de meeste systemen van een 5/6 jaar oud deze optie al weet ik uit ervaring.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15:20
Op mijn moederbord werkt het overigens alleen via een PS2 toetsenbord of PS2 muis.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is dus een functie die je in de BIOS van je moederbord kunt instellen. Neme het boekje van je moederbord even door dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.