Toon posts:

[Call of Duty] CODUOMP.exe crasht op atioglxx.dll *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb als Call of Duty junk een giga probleem!!! Ik kan niet meer UO-en!!!

Het volgende is er aan de hand:
Tot het moment dat ik de laatste patch 1.51 voor CODUO heb geinstalleerd ging alles top peeceetje draaide als een tierelier.

Na het installeren van de patch zat ik de readmefile te lezen waarin stond dat het zeer aangeraden werd om voor het installeren de virusscan programmas uit te zetten je raad het al ik was te laat!! ik dacht nou ik zie het wel. Onlangs hebben ze ook een mappack met extra nieuwe mappen voor COD UO gereleased dus die heb ik gelijk erbij opgezet.

Na de installatie verbinding met internet opgestart en daarna via All Seeing Eye geprobeerd in te loggen op een UO server wat gebeurd er nu? hij logd volgens mij wel in op de server want hij laad het spel ergens halverwege het laden wordt het beeldscherm donkerder en geeft tie keer op keer de volgende foutmelding via windows XP prof SP2 met het daarbij behorende foutrapport:

Zoiets van het proces met het bestand CODUOMP.exe is niet goed verlopen en moet worden afgebroken. Het rapport heeft een zogenaamde handtekening die hieronder staat

AppName: coduomp.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: atioglxx.dll
ModVer: 6.14.10.4773 Offset: 003a6c0f

Ik heb inmiddels al het zooitje gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd heb daarbij in registry met regedit de sleutel bestanden handmatig gewist ik heb de patch daarbij ook weer geinstalleerd waarbij alle achtergrondtaken van windows ook zijn gestopt he dat kan weer vis msconfig. En het weer doen het met die foutmelding hij blijft gewoon vast lopen.

Het rare is dat de normale Call of Duty Singleplayer en Multiplayer het gewoon blijven doen de Call of Duty United Offensive Singleplayer doet het ook gewoon alleen die Multiplayer blijft dus die foutmelding geven met CODUOMP.exe

Ik heb de volgende systeem componenten:
-Club3D ATI RADEON 9800XT 256mb DDR2
-HDD WD raptor 36 Gb 10000 rpm
-512 MB DDR 2 Corsair 3200LLPRO XMS proseries
-MSI K8T Neo FISR2 mainboard

Driver videokaart omegadriver gebaseerd op Catalist driver 4.12 dus nieuwste
Driver van VIA chipsets ook gecentelijk geupdate

Jongens ik weet het niet meer en als echte COD junk krijg ik afkick verschijnselen :(:(:(:(:(:(:(

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-12 12:01

janklp

FortyTwo Capital

http://members.home.nl/h.pinkeltje/uitlrg%20hslw.htm
http://www.sbhostingsolut...p?page=index_v2&id=17&c=2

Hier stond wel iets vergelijkbaars op. Ook vind ik dit
The problem with it is the cod filter uses the codmp.exe file to load cod. Uo uses coduomp.exe. create a filter and specify coduomp.exe as the loader and your done. enjoy!

check the spelling of the actually file, it may have some letters caps , etc.. I'm at work, no CoD here to check it! but I did do this last night and it worked like a charm!

[ Voor 89% gewijzigd door janklp op 24-12-2004 08:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
thnx januszje ik zal proberen vanavond maar weird he snap er ballen niet meer van..

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Geef je topic eerst eens een fatsoenlijke titel voordat de moderator je straks om de oren slaat :)

Verwijderd

Je titel is inderdaad lachwekkend en je topic hoort in SPV te staan (Spielerij Problemen & Vragen) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
nah mijn welgemeende excuus dan sjeees

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik verplaats je topic even en zet er een andere titel op. Kunnen de mensen die niet-inhoudelijke opmerkingen hebben dat voortaan in een TopicReport plaatsen? :)

SA > SPV
hallo allemaal > [Call of Duty] CODUOMP.exe loopt vast *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Hallo :w

Ik pas de topictitel inderdaad even drastisch aan, dit is er niet een die echt je vraag / probleem duidelijk omschrijft :P

Ook verplaats ik het topic inderdaad naar Spielerij - Problemen & Vragen, daar past het beter als zijnde spelletje. Zie ook de "sticky" topics bovenaan SA en SPV (het grootste deel is hier niet van toepassing, je geeft een hele duidelijke omschrijving dus dat deel kan je overslaan ;) ). Trouwens nog een verlaat welkom@GoT :*

joopv en Chafgrenade, dat kan je beter via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/icon_hand.gif melden, dan zie ik het ook makkelijker. Aangezien de topicstarter noch de titel kan aanpassen nog het topic kan verplaatsen, kan hij er op het moment weinig meer mee dan zich schuldig voelen maar zo op de dag voor kerst lijkt me dat nu ook weer niet nodig ;)

edit:

En ik moet niet van die lange lappen tekst typen zie ik nu :D

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 24-12-2004 17:41 . Reden: kannen, kunnen, kennen. Whatever :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan thnx m8!!!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-12 12:01

janklp

FortyTwo Capital

Z'n topicstart is tenminste in orde, kan je niet zeggen van alle beginnende users :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Nah luitjes,

Het is nu zo dat ze er zelfs bij activision (maker COD) niet meer uitkomen ik denk dat het verhaal van FORMAT C steeds meer nadert dus HDD maar even in maat zijn pc douwen en alle data eraf dan dan format c en alles opnieuw installen :(:(:(:(:(:(:(

• The Chemist470
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-11 20:28
Modbreak:Dit is dus _niet_ de bedoeling ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 27-12-2004 15:53 ]

• boss1
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07-2023
is er nu al iemand die er een oplossing voor heeft?
ik zit ook met dit probleem en word er een beetje ziek van :r

Verwijderd

Hebben jullie al geprobeerd om je ATI drivers te downgraden? 4.11, 4.10, 4.9? Ik vond met google toch één oude hit, misschien zijn er met de nieuwe 4.12 drivers wederom problemen geintroduceerd?
Pagina: 1