Ik heb 2 uur zitten zoeken naar dit probleem, veel leken erop maar mijn echte probleem kon ik niet vinden.
Ik heb een probleem sinds ik de Sitecom DC-202v5 router heb. Na elk uur valt mijn internet uit voor 1 seconde en daarna is die gelijk weer aan. Ik hoef niks te resetten hij gaat vanzelf weer aan. Ik heb gezocht naar nieuwe firmware voor m'n router maar ik kan er geen 1 vinden voor v5. Toen ik nog geen router had deed alles het perfect, dus het zal waarschijnlijk aan de router liggen. Ik weet alleen niet wat
misschien de router niet goed ingesteld of moet ik in de modem ook nog wat instellen?
DHCP staat trouwens ingeschakeld op de router.
En ik zou niet weten hoe ik de firewall moet uitschakelen van me router, misschien dat het daar aan ligt.
Het begint nu wel irritant te worden
dus ik hoop dat iemand me snel kan helpen.
Ik heb Demon DSL Express, BabyXL.
Ik heb een probleem sinds ik de Sitecom DC-202v5 router heb. Na elk uur valt mijn internet uit voor 1 seconde en daarna is die gelijk weer aan. Ik hoef niks te resetten hij gaat vanzelf weer aan. Ik heb gezocht naar nieuwe firmware voor m'n router maar ik kan er geen 1 vinden voor v5. Toen ik nog geen router had deed alles het perfect, dus het zal waarschijnlijk aan de router liggen. Ik weet alleen niet wat
DHCP staat trouwens ingeschakeld op de router.
En ik zou niet weten hoe ik de firewall moet uitschakelen van me router, misschien dat het daar aan ligt.
Het begint nu wel irritant te worden
Ik heb Demon DSL Express, BabyXL.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 00:42 ]