Toon posts:

3FM Webcam buffert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bekijk vaak de webcam van Radio 3FM. Deze deed het altijd goed, maar sinds enkele dagen ineens harstikke slecht.
Had WMPlayer 9, en heb nu 10 geinstalleerd en nog dikke buffer. Bij speedtest kirjg ik meer dan 4000 kb's te zien, ook internet is lekker snel maar de webcam buffert altijd. Verder heeft bijna niemand hier last van, alleen ik.

Hep Windows Xp prof.
Tips?

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:48

Acheron

updatepack.nl

Weet niet hoor, maar heel misschien media-aandacht O-)

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals gezegd, niemand last van. Ik heb er (dag en nacht) onmundig last van.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46
En als je terug gaat naar WMP 9 :?

Dan weet je iig of je het richting je verbinding moet zoeken of richting WMP10 icm met jouw setup.

Verwijderd

Topicstarter
]-[Skinlab]-[ schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:33:
En als je terug gaat naar WMP 9 :?

Dan weet je iig of je het richting je verbinding moet zoeken of richting WMP10 icm met jouw setup.
Nee met 9 had ik er ook net zo veel last van.

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46
Tja...heb je nog een ander systeem thuis wat aan die verbinding hangt :? Test het daar dan mee. 3fm is ook veel in de media deze week ivm met hun darfur actie, webcam zal dus ook veel meer bezocht worden.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 11:33
mss omdat nu hartstikke druk is op de servers van 3fm vanwegen de actie voor darfur. je kan niet eens lkkr naar de livestream luisteren van 3fm :(

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Topicstarter
Op een andere pc in ons netwerk doet hij het wel, maar die staat ergens anders en ik wilde hem hier bekijken dus het ligt niet aan de drukte,snelheid van internet.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waar heb je kunnen bevestigen dat jij de enige bent die hier last van heeft? Ik heb het hier zelf even geprobeerd en de Utrechtcam buffert hier ook als een gek.

Heb je SP2 voor XP al geïnstalleerd? Wat heb je verder allemaal al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:49:
Waar heb je kunnen bevestigen dat jij de enige bent die hier last van heeft? Ik heb het hier zelf even geprobeerd en de Utrechtcam buffert hier ook als een gek.

Heb je SP2 voor XP al geïnstalleerd? Wat heb je verder allemaal al geprobeerd?
Buurjongen had geen last, op school in het netwerk had ik op geeen enkele pc last...
Pagina: 1