Toon posts:

Animatie Geluid probleem met Riven (cd versie)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn animaties in het spel riven. Het geluid van de filmpjes hoor ik niet. De filmpjes zelf zie ik wel en lopen ook vloeiend maar er zit geen geluid bij. Dit is zeer irritant omdat je de geluiden in het spel ook niet hoort als je bijvoorbeeld op een knop druk. De omgeving geluiden hoor ik echter wel. Ik vind dit zeer raar.

Ik heb gezocht op google en hier in hier in GoT, ik kon wel iets vinden over iemand die problemen had met de filmpjes en niet met het geluid. Hij had het opgelost door in de readme te kijken. In mijn readme file stond geen oplossing voor dit probleem. Ik had de oplossing die daar werd aan gedragen ook geprobeerd maar dat werkte voor mij niet.

Ik draai het spel onder Windows XP SP2.

Ik kom er niet meer uit :? . Wie helpt mij

Verwijderd

Topicstarter
Op een 2000 laptop werkt het wel 100%. Maar het moet op een of andere manier ook te regelen zijn onder XP? Heeft iemand anders hier ook ervaringen mee?

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

misschien dat je fucked-up geluids codecs hebt?
probeer 's eventuele codec-packs te uninstallen

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij heb ik geen rare codecs Packs draaien. Er was een waar ik aan tijvelde en die heb ik net verwijderd. Maar het werkt nog niet :'(

Heeft iemand anders nog een idee

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

heb je 't support-forum van riven al geprobeerd? Misschien dat daar mensen zitten die 't zelfde probleem hebben.

Ik geloof dat je op de microsoft site wel ergens een pack met ms-codecs kan vinden (standaard windows). voor Freelancer moest ik m'n oude codecs deinstalleren, en die opnieuw erop gooien (stonden toen op cd). Outcast ook zoiets geloof ik.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Verwijderd

Topicstarter
Bij de support van Riven staat het probleem niet. Verder via google zoeken heeft ook geen effect. Maar ik snap niet hoe ik wel geluid hoor van de omgeving en niet van de animaties waar ik naar kijk.

Alle drivers op mijn pc zijn ook goed geistalleerd. En in de readme files staat ook niks over dit probleem.

Heeft iemand anders nog een oplossing? _/-\o_
Pagina: 1