[Hotmail] Inlog problemen.

Pagina: 1
Acties:
  • 4.623 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-02 10:08
Mijn vriendin heeft een probleempje met Hotmail op haar pc.

Het zit namelijk zo dat er niks gebeurt na het invoeren van haar e-mailadres en wachtwoord. Het laadbalkje laadt wel, maar er gebeurt gewoon niks. :/
Op andere computers werkt het wel gewoon.

Ik heb al geprobeert om alle cookies en temp internet files te verwijderen, maar dit hielp niks.

Eerst dacht ik dat het om een update o.i.d. ging, maar daar heb ik geen melding van gezien, en zoals ik al zei, op andere computers is er niks aan de hand.

Iemand die mij (en mn vriendin natuurlijk ;) ) kan helpen? Alvast bedankt!

Verwijderd

Heb ik ook last van op een pc.
Bij mij hielp een andere browser. Ik had het probleem met Explorer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:43:
Heb ik ook last van op een pc.
Bij mij hielp een andere browser. Ik had het probleem met Explorer.
Bij mij ontstond het probleem na het installeren en laten draaien van Hitman Pro

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dat is mooi dat ik dit lees. Op werk heeft echt iedereen er last van. Een andere browser werkt wel. De firewall is het niet, en instellingen aan IE zijn niet veranderd.

Maar wat is het dan wel?!

Zijn er nog meer mensen met deze problemen?

Verwijderd

Mogelijk Hitman Pro laten draaien en het verkeerde weg gegooid.

*Hitman pro is een tool voor Virussen ed.*
(of heb ik dat mis :X )

@ hierboven.
Ik heb het niet thuis, maar op alle school computers wel..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 23:52 ]

• SD5k
Hier is het niet afgeschermd ofzo, want het is gewoon een computer die thuis staat. En dat Hitman Pro heeft hier nooit opgestaan, de virusscanner die hierop staat doet het al een hele tijd zonder problemen.

Verwijderd

Is het alleen haar adres dat niks laat zien?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Datum / tijd correct op de PC / sever?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• SD5k
Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:56:
Is het alleen haar adres dat niks laat zien?
Nee, andere adressen werken ook niet. Dus het moet wel aan iets op de PC liggen... maar wat?

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

WPN

staan de internet security settings niet te hoog?

[ Voor 3% gewijzigd door WPN op 24-12-2004 00:03 ]

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:13

nhanssen

QVL is non-tweakers

Probeer eens Extra->Internetopties->(Tabblad)geavanceerd->standard instellingen herstellen...
:?

Edit:
Daarna natuurlijk ff de internet explorer sluiten en opnieuw starten (de browser) en dan nog eens proberen.

[ Voor 42% gewijzigd door nhanssen op 24-12-2004 00:05 ]

Spec's PC

Verwijderd

Peluso schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:03:
staan de internet security settings niet te hoog?
Denk idd dat dit het is, of misschien dat je vriendin hotmail heeft geblokt. :D

Word er gewoon Internet Explorer gebruikt?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 00:05 ]

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:46

Zym0tiC

^_^

Toevallig vandaag ook dit probleem tegen gekomen bij iemand. Standaard instellingen hersteld, temp internet files deleted, CTRL+F5 gedaan maar zonder resultaat :(

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

• nhanssen

nhanssen

QVL is non-tweakers

Hugo?

edit:
Ja ja verkeerde knop

[ Voor 79% gewijzigd door nhanssen op 24-12-2004 00:08 . Reden: Foute knop ]

Spec's PC

Verwijderd

HEEEEEEEEL toevallig dat jullie @home gebruiken.

Er was toch zoiets als dat hotmail gebruikers geen mailtjes van @home ontvingen.

Misschien nu dit ook al.

(ik probeer ook maar wat :))

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2004 00:09 ]

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 17:32

Roel

screen -x addict

Ik heb hetzelfde probleem. De computers draaien windows me en internet explorer 6 met alle bugfixex en updates. De internet instellingen zijn niet aangepast, als ik de image terugzet waarmee het wel gewerkt heeft doet hij nog niks.

Staat geen virusscanner op de PC maar de image is virusvrij dus daar ligt het ook niet aan. Ook geen spyware. De pc's zitten via een squid proxyserver verbonden met internet, maar daar is de laatste maanden niks op aangepast.

Wat ik wel al heb gevonden:
Je krijgt een lege pagina waar wel wat html in staat. Of die html van internet explorer of van hotmail komt weet ik niet.

(En voor mensen gaan klagen over de virusscanner etc: Bij iedere reboot wordt de pc door een boot&go/reborn kaartje weer teruggezet naar een standaard image, zelfs een format c: overleeft de pc...)

[Edit: We hebben daar geen @home maar een 8 mbit adsl verbinding via interconnect/bbnet)

[ Voor 6% gewijzigd door Roel op 24-12-2004 00:13 ]

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• nhanssen

nhanssen

QVL is non-tweakers

Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:08:
HEEEEEEEEL toevallig dat jullie @home gebruiken.

Er was toch zoiets als dat hotmail gebruikers geen mailtjes van @home ontvingen.

Misschien nu dit ook al.

(ik probeer ook maar wat :))
Hoe bedoel je dat? via Outlook? Nee, dat ging nog goed zover ik weet (ik kijk 3 weken terug dan)

Spec's PC

Verwijderd

Probeer alle instellingen van IE eens te resetten.

Extra -> Internet Opties

Tabblad Algemeen:
Alle cookies, temp-files en geschiedenis wissen

Tabblad Beveiliging:
Standaardniveau

Tabblad Geavanceerd:
Standaardinstellingen herstellen

Hierna IE herstarten

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Pjotrik schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:50:
Dat is mooi dat ik dit lees. Op werk heeft echt iedereen er last van. Een andere browser werkt wel. De firewall is het niet, en instellingen aan IE zijn niet veranderd.

Maar wat is het dan wel?!

Zijn er nog meer mensen met deze problemen?
op mijn werk precies het zelfdce probleem. Aangezien er bij mij ca 3500 gebruikers last van hebben (er vanuit gaande dat ze allemaal wel een hotmail adres hebben) is onze ICT-afdeling er druk mee bezig :)
Het probleem is bj ons inmiddels getraceerd tot zijnde een daadwerkelijk probleem met proxy of firewall. Andere versie van Java (MS Java VM en SUN Java geprobeerd) mocht niet baten, andere IE versie 55 / 6.0 / 6 met SP) niet, zelfs firefox had icm de proxy('s) problemen. Multiple scenario's getest, still working on it.

Vermoedelijk zit het in het feit dat MS hun site heeft aangepast. Zelf richt ik daarbij mijn vermoeden op de Active-X component. Daar begon vuurvos bij mij namelijk laatst om te zeuren. Heeft te maken met het uploaden van bestanden, maar mogelijk wordt dat direct bij het openen van hotmail al ingeladen.

Gelukkig heb ik er thuis met NIS 2005 geen last van :) Maar ik zou zo zeggen: zet je firewall eens uit, of deblokkeer op de site van hotmail alle activeX componenten. Kijken of dat werkt :)

Edit: voor de mensen die hoerboven reageerden: Temp files en cookies enzo wissen hielp niet, beveiligingsinstellingen heb ik niet aangezeten maar staan op standaard omdat we in een flink LAN /WAN achter een goede firewall zitten. Machines bij ons zijn XP SP1, maar zoals gezegd maakte firefox of IE niks uit, dus zal niet in de beveiligingsinstellingen zitten.
En we hebben internet via Kennisnet, kan dus ook niet aan @home liggen :Y)

Tijdelijke workaround is overigens in Outlook Express je hotmail account aanmaken en instellen; dat werkt namelijk wel nog gewoon :)

Hoop dat jullie er wat mee kunnen, voor oplossing houdt ik me ook aanbevolen (en met mij mijn collega's) :Y)

[ Voor 21% gewijzigd door The Eagle op 24-12-2004 00:17 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Had hier vandaag ook een kennis met dit probleem. Probleem is een kleine week geleden spontaan ontstaan.

Windows ME met xs4all dial-up lijntje en IE5.5 werkt niet. Firefox met dezelfde dial-up lijn wel.

PC hier in het lan gehangen met xs4all adsl (Squid als proxy). Nu doet IE5.5 het opeens wel. Netwerk stack en browser zijn het dus eigenlijk beide niet.

Na een upgrade van IE naar 6.0 werkt het wel. Zeer vaag probleem. Spybot / ad-aware en Norton AV konden niets vreemds vinden.

Ben altijd ontevreden als ik zo'n klusje heb gehad en niet goed het probleem heb kunnen vinden.

[ Voor 9% gewijzigd door Coen Rosdorff op 24-12-2004 01:26 ]

• Metalrick
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:06

Metalrick

tcpdump ninja

ik heb hier ook die problemen..... vanuit mijn netwerkje hier op elke pc kan ik geeen hotmail kijken.....buiten mijn netwerk: geen probleem,

ik heb het ook met g-mail :s

• Roel

Roel

screen -x addict

little_soundman schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 01:24:

Windows ME met xs4all dial-up lijntje en IE5.5 werkt niet.
[...]
Na een upgrade van IE naar 6.0 werkt het wel. Zeer vaag probleem.
Zeer vaag ja, want bij mij werkt het juist niet met IE 6.0....

Verwijderd

Roel schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 09:41:
[...]

Zeer vaag ja, want bij mij werkt het juist niet met IE 6.0....
En nu nog een oplossing...

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09-2025
Ik heb het zelfde probleem alleen ik d8 dat het kwam omdat ik die 250 mb trick had gedaan..zo van hij moet iedere keer connecten met florida ofzo ;)

Maar ik zie dat al meer mensen het hebben...Ach...als je gewoon ie opent en dan naar hotmail surft doet ie het meestal wel na 2-3 x...

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 19:34

TommyGun

Stik er maar in!

Uh?

Meldt je aan met MSN, ga via MSN naar je inbox en klaar is kees? :?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Aakab
  • Laatst online: 17-09-2025
Dan doet hij het dus helemaal niet..dan gaat ie uren laden en laden en laden..

Verwijderd

Na lang zoeken heb ik de oplossing, althans bij mij werkt het.

Ga naar de internet opties, kies geavanceerd en ga naar het kopje HTTP 1.1 settings.
Vink de optie HTTP 1.1gebruiken UIT, en zet de optie HTTP 1.1 gebruiken met behulp van een proxyverbinding AAN
Ga daarna naar Verbindingen, LAN-instellingen en zet de optie Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen AAN. Sluit daarna IE af en start IE weer op en het werkt (hier althans)

Laat het effe weten of dit voor jou ook de oplossing is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2004 20:50 ]

• Roel

Roel

screen -x addict

Verwijderd schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 20:48:
Na lang zoeken heb ik de oplossing, althans bij mij werkt het.

Ga naar de internet opties, kies geavanceerd en ga naar het kopje HTTP 1.1 settings.
Vink de optie HTTP 1.1gebruiken UIT, en zet de optie HTTP 1.1 gebruiken met behulp van een proxyverbinding AAN
Ga daarna naar Verbindingen, LAN-instellingen en zet de optie Instellingen van Internet Explorer automatisch overnemen AAN. Sluit daarna IE af en start IE weer op en het werkt (hier althans)

Laat het effe weten of dit voor jou ook de oplossing is.
Ik ga het maandag meteen uitproberen.

• WPN
  • Nu online

WPN

misschien een firewall die een connectie van hotmail tegenhoudt?

ik weet dat als je hotmail opent dat ie dan ook MSN wil starten, msischien dat als ie msn niet kan starten (mits het een windows back is voor de linux users onderons) dat ie dan ook niet wil inloggen?

tis maar een wilde gedachte

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Verwijderd

Peluso schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:05:
misschien een firewall die een connectie van hotmail tegenhoudt?

ik weet dat als je hotmail opent dat ie dan ook MSN wil starten, msischien dat als ie msn niet kan starten (mits het een windows back is voor de linux users onderons) dat ie dan ook niet wil inloggen?

tis maar een wilde gedachte
hehe, oplossing van het probleem staat hierboven

• WPN
  • Nu online

WPN

ja, zag de 2e pagina niet....... :D

had gewoon ff een wild idee

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-02 19:47

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Haal maar geen gekke dingen uit met settings op je pc.

Ik kreeg het volgende antwoord van Hotmail:
Bedankt dat je contact opneemt met MSN Hotmail.

Het probleem dat je beschrijft, is bij ons bekend en we werken nog steeds aan een oplossing.
We verwachten het probleem snel opgelost te hebben en verontschuldigen ons voor het ongemak.
Dat was een snelle reactie van Hotmail overigens. Het zal waarschijnlijk een instelling op hun server zijn?

Verwijderd

Hey.. heb 't zelfde probleem, op maar 1 van m'n computers. Die draait op windows 2000... problemen met cookies enzo is het niet.. erg bizar.

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

ik kan het nog gekker vertellen, had dit altijd op 1 pc in 1 gebruikersprofiel, XP home stond er toen nog op

[Signature]

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Zelfde probleem hier. Maar als het verkeer via een (anonieme) proxyserver loopt dan werkt het ineens wel....

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Roel schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 00:11:
Staat geen virusscanner op de PC maar de image is virusvrij dus daar ligt het ook niet aan. Ook geen spyware. De pc's zitten via een squid proxyserver verbonden met internet, maar daar is de laatste maanden niks op aangepast.
Bij mij hielp het om in squid (2.5) de volgende config regel toe te voegen:
header_access Accept-Encoding deny all.

• Roel

Roel

screen -x addict

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:00:
[...]

Bij mij hielp het om in squid (2.5) de volgende config regel toe te voegen:
header_access Accept-Encoding deny all.
Waarschijnlijk ligt het idd daar aan.

Heb de server daar vervangen maar squid nog niet geconfigureerd dus het werkt op het moment allemaal.

• Bertus
  • Niet online
Mijn oudeburen hadden dit ook

@HOme verbinding

Ik heb explorer overnieuw geinstalleerd, en het werkt nu gewoon weer :)

Heeft ook een computer!

• hesselbeertje
  • Laatst online: 16:41
Heb hetzelfde probleem gehad

Oplossing : IE6 SP1 eroverheen gedraaid.

28 x AUO SunBravo + Fronius Symo 10.0 + Mitsubishi Zubadan 8kw om de stroom weer op te maken...

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
Heb het zelfde probleem gehad :S bij een kale installatie van windows longhorn. Kaale installatie van windows 2000. En een geupdate versie van xp . Waar het in zit/zat was ie 6 al vermoed ik dat het probleem is opgelost met de nieuwste patch dit omdat hij het onder xp en 2000 weer doet na een update. Longhorn heb ik er weer afgegooid dus zou het daar niet weten.
Pagina: 1