Toon posts:

Synchroniseren (map wijzigen)

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heren (en dames)

Het volgende WINDOWS XP kan je laten offline werken dat GAAT als ik het instel helemaal perfect! MAAR nu het volgende ik heb mijn schijf gedeeld..... 2 schijfjes en wil dus eigenlijk dat alles gesynchroniseerd word als ik me AAN en AFMELD en wanneer ik het aangeef!
MAAR dan wel op me D schijf.......

Hoe verander je dat in windows ?

Ik hoop dat jullie dit weten,

Mvg Fijne feestdagen alvast!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Sorry, maar ik kan er niet wijs uit worden wat je nu wilt bereiken. Het verband tussen aan en afmelden en het delen van de schijven ontgaat me volledig.
Als ik zoek in Windows Operating Systems naar 'mappen synchroniseren', kom ik 31 topics tegen die meerdere oplossingen voor het gevraagde leveren.

Mocht je nog verdere problemen tegenkomen, geef dan in een eventuele toekomstige topicstart nauwkeurig aan wat je allemaal al hebt gezocht en gevonden. Geef ook aan welke oplossingen niet lukte, en wees vooral helder in de formulering van je probleem :)

Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette), Software Algemeen - FAQ en Software Algemeen - Beleid nog eens goed door. Hierin staat precies uitgelegd wat we verwachten in een topicstart, en misschien zelfs ook wel een oplossing :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.