Hey,
ik heb vorige week een nieuwe HDD gekocht van Western Digital, namelijk de WD1600JB. Mijn probleem is echter dat als ik bijvoorbeeld de drivers van nVidia download en deze op mn desktop opsla ik deze na een reboot niet meer kan openen door een error
Dit is niet alleen met dit bestand maar met practisch alle installers etc. Alle files zijn meestal nadat ik iets gedownload heb corrupted. Nu is het ook nog vaak zo dat in Windows iets opeens het niet doet zoals vandaag opeens mijn WinXP profiel niet kon worden geladen
Verder boot Windows wel erg snel etc. maar kan ik sommige bestanden op een gegeven moment niet meer openen...
Mijn PC:
AMD Athlon XP 2200+
Asrock K7Upgrade 880 mobo
1024MB PC3200 Dual Channel
FX 5950 Ultra
Iemand die me kan helpen?
:EDIT: Vergeten
Wat ik al geprobeerd heb:
Verschillende partities aanmaken en deze te formateren...
Windows op verschillende partities installeren...
Andere IDE kabel
BIOS upgraden
ik heb vorige week een nieuwe HDD gekocht van Western Digital, namelijk de WD1600JB. Mijn probleem is echter dat als ik bijvoorbeeld de drivers van nVidia download en deze op mn desktop opsla ik deze na een reboot niet meer kan openen door een error
Dit is niet alleen met dit bestand maar met practisch alle installers etc. Alle files zijn meestal nadat ik iets gedownload heb corrupted. Nu is het ook nog vaak zo dat in Windows iets opeens het niet doet zoals vandaag opeens mijn WinXP profiel niet kon worden geladen
Verder boot Windows wel erg snel etc. maar kan ik sommige bestanden op een gegeven moment niet meer openen...
Mijn PC:
AMD Athlon XP 2200+
Asrock K7Upgrade 880 mobo
1024MB PC3200 Dual Channel
FX 5950 Ultra
Iemand die me kan helpen?
:EDIT: Vergeten
Wat ik al geprobeerd heb:
Verschillende partities aanmaken en deze te formateren...
Windows op verschillende partities installeren...
Andere IDE kabel
BIOS upgraden
[ Voor 12% gewijzigd door Travvell op 23-12-2004 23:08 ]