Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:43
Ik heb een Qtek 9090 PDA, met ingebouwde GSM/GPRS en WIFI functie. Gister heb ik de TomTom Bluetooth GPS receiver binnen gekregen voor navigatie op m'n PDA. TomTom heeft echter voor verkeersinformatie alleen TomTom Traffic, een betaalde dienst die ook nog eens via een betaald kanaal loopt (GPRS data).

Weet iemand of er Bluetooth TMC modules bestaan die te koppelen zijn aan een PocketPC (Windows Mobile 2003 SE)? En zouden deze ook samenwerken met TomTom?

Een alleenstaande TMC module zou al prima zijn, omdat ik al een Bluetooth GPS module heb.
Via TMC is het gratis om verkeersinformatie binnen te halen, en het is nog real-time ook...

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Dat ding van de ANWB, Engin volgens mij heeft een modulaire GPS module en kan volgens mij ook TMC aan.

Quote van www.engin.nl

"Nieuwe modulaire GPS/TMC ontvanger (de eerste in Nederland!) eenvoudig uit te breiden met Bluetooth module voor draadloos navigeren met Pocket PC"

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

• Urk
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:43
XKB schreef op donderdag 23 december 2004 @ 23:10:
Dat ding van de ANWB, Engin volgens mij heeft een modulaire GPS module en kan volgens mij ook TMC aan.

Quote van www.engin.nl

"Nieuwe modulaire GPS/TMC ontvanger (de eerste in Nederland!) eenvoudig uit te breiden met Bluetooth module voor draadloos navigeren met Pocket PC"
Ja heb ik inderdaad gelezen, maar dat is niet echt wat ik bedoel, zowieso zit hier al GPS in, wat voor mij niet nodig is. Opzich niet erg maar weet niet of deze module samen zal werken met TomTom software :?
Tevens moet je dan volgens mij 2 modules kopen, en een aparte Bluetooth GPS module, en een TMC module die je weer op die GPS module klikt.. tenminste dat ik was ik ervan begrepen heb.

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Volgens mij werkt het idd alleen samen met die Engin software. En die werkt ook nog eens niet op alle pocketpc's (volgens hun site dan). Erg jammer. Het lijkt mij nl ook wel wat. Voor zover ik weet zijn er geen losse TMC modulen. En zijn die er dan ondersteunt TomTom ze hoogst waarschijnlijk niet, aangezien ze dan hun eigen markt te nadele beinvloeden (ze verkopen minder "traffic" licensies).

[ Voor 3% gewijzigd door XKB op 23-12-2004 23:26 . Reden: d=t ]

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon