Toon posts:

bleutooth problemen!!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een d500 gekocht en heb ook maar meteen een bleutooth adapter (bt180 van trust) ik heb deze gisteren geinstaleerd.Toen heb ik de software van de samsung site gedownload en heb daarvan PIM & file manager, pc sync, usb driver en image editor geinstaleert.
Nu lukt het mij niet om bestanden over te brengen in beide richtingen niet! De pc vindt wel de telefoon en ook de telefoon vind de pc, sleutel moet ik ingeven, een poort com3 is gemaakt en ook het logo op de telefoon wordt heel even rood (wat betekent dat er iets verzonden wordt) en ook de BT adapter gaat sneller knipperen.Ook heb ik via het BT logo wat in de taakbalk geprobeert een mp3 over te brengen dit lukt ook niet.

kan iemand mij mischien precies vertellen wat ik kan doen of wat ik juist niet moet doen, of is er ook een ander programma waar het mischien wel mee gaat?

ik heb wel vandaag van een colega een mp3 gekregen via bt van zijn telefoon dus het werkt wel

ps bt is helemaal nieuw voor mij

Verwijderd

Topicstarter
deze topic kan verwijdert worden was niet mijn bedoeling om hem te plaatsen ik heb deze vraag in de d500 topic opnieuw gesteld

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

topics worden niet verwijderd.
als je een topic gewoon met rust laat, zaktie vanzelf weg in de database. :)

daarnaast is een topictitle met uitroeptekens een beetje not-done...
en bluetooth goed spellen is ook een kunst :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Maar aangezien het een dubbelpost is gaat 'ie nu wel dicht ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.