Hoi Tweakers,
Gisteren zeer enthousiast hier nog een post gedaan dat ik eindelijk mijn lang verwachte kaart binnen zou krijgen, nu aangesloten en pats boem een vonk vanaf de kaart. Hoe kan dit in vredesnaam? Ik heb de volgende PC en heb hem op de volgende manier aangesloten:
Moederbord: Asus P4C800-E Deluxe
CPU: P4 3,2 Ghz
Graka dus: X800 XT Platinum Editon van PowerColor (AGP)
HD: Maxtor SATA 200GB
Geheugen: Corsair TWINX1024-3200XL
Aangesloten:
Graka in moederbord (kan maar op 1 manier). Stroom rechtstreeks vanaf de voeding. Dat laatste heb ik gedaan omdat ik mijn hardeschijf heb aangesloten op een SATA-power cable van de voeding en deze dus niet kan doorlussen. Kan daar het probleem liggen?
Ik durf de kaart er niet meer in te steken....
Wat kan ik nu doen (de oude configuaratie werkt overigens nog)?
Groet ELPD
Gisteren zeer enthousiast hier nog een post gedaan dat ik eindelijk mijn lang verwachte kaart binnen zou krijgen, nu aangesloten en pats boem een vonk vanaf de kaart. Hoe kan dit in vredesnaam? Ik heb de volgende PC en heb hem op de volgende manier aangesloten:
Moederbord: Asus P4C800-E Deluxe
CPU: P4 3,2 Ghz
Graka dus: X800 XT Platinum Editon van PowerColor (AGP)
HD: Maxtor SATA 200GB
Geheugen: Corsair TWINX1024-3200XL
Aangesloten:
Graka in moederbord (kan maar op 1 manier). Stroom rechtstreeks vanaf de voeding. Dat laatste heb ik gedaan omdat ik mijn hardeschijf heb aangesloten op een SATA-power cable van de voeding en deze dus niet kan doorlussen. Kan daar het probleem liggen?
Ik durf de kaart er niet meer in te steken....
Wat kan ik nu doen (de oude configuaratie werkt overigens nog)?
Groet ELPD