Ik heb zojuist een 19" A902MT monitor gekocht. Maar toen ik thuis kwam en mijn nieuwe monitor probeerde te installeren, kreeg ik het volgende probleem. Ik heb alles aangesloten en zet de stroom aan van zowel monitor als pc. Mijn PC ratelt door, maar mijn scherm blijft zwart. Ik krijg bij het opstarten wel het doffe geluidje te horen dat je bij bijna elke monitor hoort en het groene lampje brandt ook gewoon. Voor zover ik weet zou het lampje op oranje moeten springen als ik de stroom van de pc uitzet. Dat gebeurt dus ook niet, het blijft de hele tijd groen. Nog wat geks is het feit dat als ik mijn USB muis en toetsenbord aan mijn systeem schakel, dan gaan deze beide niet aan (lichtjes van beide). Als ik deze op mijn monitor-voetje aansluit zie ik de lichtjes van mijn toetsenbord de hele tijd aan en uit gaan.
Dit kan niet goed zijn en daarom breng ik het binnenkort weer terug, maar ik ben nog wel benieuwd wat het probleem zou kunnen zijn. Ik kan niet geloven dat het aan mijn videokaart zou kunnen liggen, maar het is een VooDoo3 2000 AGP en deze doet het prima op mijn oude analoge 15" monitor.
Wie o wie heeft het antwoord op dit raadseltje?
Dit kan niet goed zijn en daarom breng ik het binnenkort weer terug, maar ik ben nog wel benieuwd wat het probleem zou kunnen zijn. Ik kan niet geloven dat het aan mijn videokaart zou kunnen liggen, maar het is een VooDoo3 2000 AGP en deze doet het prima op mijn oude analoge 15" monitor.
Wie o wie heeft het antwoord op dit raadseltje?