Battle for Middle Earth weigert te starten

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 14:27
Vandaag LotR: The Battle for Middle Earth gekocht (gekocht, dus netjes in de winkel), installeer het spel, start het op, krijg ik de foutmelding 'Cannot locate DVDrom' CD/DVD Emulation software has been detected, please disable all CD/DVD emulation software and re-start te game.

Leuk, alleen ik heb helemaal zulke software niet op mijn computer staan, ik kan ook bij processen niets vinden wat zo'n CD emulator zou kunnen zijn. Ik heb alleen Nero erop staan om CD/DVDs te fikken, verder helemaal niets. Iemand een idee wat voor software nog meer zo'n functionaliteit erin zou kunnen hebben? Trouwens absurd dat die beveiliging zover doorgedraait is dat je niet eens meer een spelletje kan spelen (koop/speel bijna nooit spelletjes dus ik was nogal verbaasd hierover).

*hmm, topictitel moet natuurlijk 'weigert' zijn, niet geweigert....

[ Voor 7% gewijzigd door LordLynx op 23-12-2004 21:01 ]

Verwijderd

in nero zit daar geen image drive in?
dat zou het kunnen verklaren maar de een heb er wel last van de ander niet ik draai hier ook deamon en alcohol en geen problemen.
kijk anders ff op *knip
Dit soort dingen dienen hier niet aangemoedigd te worden!

[ Voor 33% gewijzigd door Crash op 25-12-2004 13:12 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Nero heeft idd een virtual image drive. Verwijder Nero dus eens, en probeer het dan nog eens :)

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 14:27
Nero verwijderen gaat mij iets te ver om 1 spelletje te kunnen spelen, kan ook nergens iets van een Image drive vinden trouwens en nero start ook niets op als ik mijn computer opstart.

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 22:48
zelfde met doom3, ook deze melding:

clonecd/deamon tools?
uitzetten/deleten die hap...
werkt in 99% van de gevallen..

* enira leest niet goed...
laat maar :+

[ Voor 17% gewijzigd door enira op 25-12-2004 23:46 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:38
Sorry dat ik deze topic hiermee omhoog kick, maar ik had dit probleem ook maar ik heb het nu opgelost.

Download deze windows safedisc patch:
http://www.microsoft.com/...f707d7a2e9&displaylang=en

In windows kan je met meerdere accounts werken. Het gekke met bfme is dat je soms niet kunt speler onder de account waaronder je het spel geinstalleerd hebt. Dus log uit van je huidige account en log in op een andere. Daar kun je dan het spel spelen. (als je geen 2e account hebt op je pc moet je even een extra aanmaken bij configuratiescherm)

Ps. Mocht het onder die 2e account niet werken dan kun je het nog een keer proberen onder een account met beperkte rechten, dat wil soms ook wel eens helpen. Je kunt gemaakte accounts ook weer verwijderen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Pagina: 1