Ik heb sinds gisteren een draadloos av send / ontvang systeem van de Aldi (Medion). Ik heb de zender op mijn geluidskaart aangesloten en de ontvang kant op mijn stereo. Op mijn stereo (midi setje) gebruik ik de DCC ingang (origineel bedoelt voor het aansluiten van een philips dcc aparaat). Het probleem is dat ik een constante brom hoor in het signaal. Als ik het volume opschroef wordt de brom ook harder. Hoe weet ik nu of dit een groundloop is (en hoe is dit het makkelijkste op te lossen) of wat anders ? Wij wonen in een erg oud huis waar geen enkel stopcontact geaard is. Wat zijn de makkelijkste (en goedkoopste) oplossingen?
Als ik de av zender / ontvanger gebruik voor video krijg ik dezelfde brom in het geluid. Beeldkwaliteit is overigens gewoon prima.
Kan dit ook aan de zender / ontvanger liggen?
Wie helpt mij op weg?
Info update: Wij hebben zowel de normale "tv-kabel' in huis alswel internet via de kabel. Omdat het hier om fysiek dezelfde kabel gaat vraag ik mij af hoe ik hier mee moet omgaan als ik kijk naar het verbreken van de aardlus.
Ik heb de faq gelezen maar helaas bood die mij onvoldoende info waar ik mee verder kan.
Als ik de av zender / ontvanger gebruik voor video krijg ik dezelfde brom in het geluid. Beeldkwaliteit is overigens gewoon prima.
Kan dit ook aan de zender / ontvanger liggen?
Wie helpt mij op weg?
Info update: Wij hebben zowel de normale "tv-kabel' in huis alswel internet via de kabel. Omdat het hier om fysiek dezelfde kabel gaat vraag ik mij af hoe ik hier mee moet omgaan als ik kijk naar het verbreken van de aardlus.
Ik heb de faq gelezen maar helaas bood die mij onvoldoende info waar ik mee verder kan.
[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 23-12-2004 22:07 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum