Hoe avi met aac converten naar avi met mp3

Pagina: 1
Acties:

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Sinds ik een nieuwe dvd speler heb (pioneer 575) wil ik graag zoveel mogelijk via de dvd speler kijken. Alleen ik heb nu een aantal files waarvan de audio in AAC is gecompressed en dat speelt de dvd speler niet af.

Nu wil ik het avi videobestand omzetten naar een avi met mp3. Ik heb het met virtualdub geprobeerd alleen dan lukt het niet. Ik krijg dan een error: no audio decompressor found terwijl ik wel aac kan afspelen. Daarna heb ik coreAAC geinstalleerd en dan lukt het ook niet.

Weet iemand hoe het wel moet? Op videohelp.com staat het iig niet.

• Mr.C4
  • Niet online
niemand een idee?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Wellicht kun je hier wat mee?
http://forums.3ivx.com/cg...pic.cgi?forum=16&topic=32

Laatste post onderaan is wellicht meest interessant :P

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Mr.C4
  • Niet online
thnx voor de tip maar helaas is dat prog. alleen voor mp4 en mov dus niet voor avi.

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Als het goed is kan Virtualdub het geluid als aac exporeren. Vervolgens moet je dit aac bestand naar mp3 converteren en weer importeren met virtualdub

[ Voor 11% gewijzigd door Slogra op 11-01-2005 11:11 ]

• Mr.C4
  • Niet online
ik heb het al vaak met virtualdub geprobeerd op allerlei manieren maar ik krijg steeds dezelfde error namelijk dat die de audio niet kan decompressen en ik heb al een aantal aac codec geinstalleerd.

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Misschien werkt Virtualdubmod beter. Download deze effe en open je filmpje daarin en ga dan naar:
streams -> stream list -> klik op je gewenste stream -> demux

• Mr.C4
  • Niet online
als wat moet ik dan demuxen?
er staat dan demux unknown stream en dan moet ik het opslaan als iets.
ik heb geprobeerd om het als aac en wav en mp3 op te slaan. het bestand kan ik niet afspelen maar het zegt wel dat het 12:17 min lang duurt terwijl het filmpje 23:51 lang duurt.
Pagina: 1